JeanDaniél Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 haha, jeg hadde gått og klaget på akkuratt det der og fått pengene igjen, deretter handlet meg skikkelige:)! :D Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Samme var skjedd med mine som jeg plukket av.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 eneste som er at du ikke eier bakkeklaring hvis du vil ha de fine i buene :) Hva er galt med lite bakkeklaring??? :hello: Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 haha, jeg hadde gått og klaget på akkuratt det der og fått pengene igjen, deretter handlet meg skikkelige:)! :D Da må jeg jo ha kvittering:op: Og det har jeg ikke... Men blir Hella Micro etterhvert:) Og xenon håper jeg:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomandreee Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 gjorde seg !:) Siter Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D) Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 Jeg hadde gått uansett. Seriøst, det er veldig skjeldent jeg blir avvist når jeg kommer og klager på et produkt jeg har kjøpt.. selv om jeg ikke har kvittering. Du ble ikke registrert i en databse eller noe da? Om du husker kjøpsdato kan de ofte finne deg igjen :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 18, 2009 Rapporter Share Skrevet April 18, 2009 om de kun kosta 300 kr stk eller 300 kr totalt? så hva er faren?;) Den som ikke har råda til og kjøpe sej noen billige grøftelys , den bør selge bilen :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Tingen er jo at selv om et produkt er billig så forventer man jo at det skal fungere, og fungerer ikke ting så går jeg tilbake med det. Det er prinsippsak, om et produkt ikke tåler et par måneders bruk så har det ikke noe i en butikkhylle å gjøre. Så forresten noen grøftelys med deksel på ebay for rundt 300, tenkte å prøve dem heller. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Gir faen i de lysa, men kanskje jeg tar en tur innom og nevner det og viser bilde en dag. Sikter mot å skaffe meg Hella Micro når feriepengene kommer isteden:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Det blir fort opp i 10k uansett ja. Derfor er det flott at det er mye fetere med 17" kantfelg på disse bilene :D Tøft, men hadde vært enda grommere om du fjerna senterkapslene på felga Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Jessda:op: Kjempekvalitet på lampene fra Mekk:op: det er fordi den er galvanisert før lakken! Saltet spiser opp og lakken flasser av. letteste du KAN gjøre er om du har tilgang til sandblåser boks, sånn bitte liten en med lavt trykk? Maskere linsa, blåse helt ned til metallet, grunne og lakke på nytt. Da blir du kvitt galvaniseringa, for det er no dritt selv på biler!.. da er det bedre at bilen ruster, enn at det flaker av 2x2cm lakk for hvert steinsprut på panseret Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Takk for tipset Robert;) Hadde jo vært en mlighet det, om jeg hadde vært fornøyd med resten av lampa:op: Men det gule lyset som kommer gjennom det gule glasset appellerer ikke helt til meg.. Hella here we come;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hella er dyrt, det koster å væra kar,) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Det får ikke hjelpe:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 19, 2009 Rapporter Share Skrevet April 19, 2009 Hella er ikke dyrt :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg