Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Haha, KONGE at du mista dioden din :D Tulling <3 Har bestilt nye;) Men tror kanskje den ligger inne i lykta;) Sjekker det når jeg monterer xenon;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fin fin A4! Er dette oppfølgingstråden til "Kosekroken (Offtopic tråden for Audi) "? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Fin fin A4! Er dette oppfølgingstråden til "Kosekroken (Offtopic tråden for Audi) "? Takk takk;) Jobber med å ta igjen den tråden:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 kan hjelpe deg litt på vei med å slå kosekroken :) blir veldig bra kjærre med senk nå :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 kan hjelpe deg litt på vei med å slå kosekroken :) blir veldig bra kjærre med senk nå :D Takk for at du bidrar Skinny:) Blir senk til våren:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 vil du ikke kjøre brøytebil i vinter ?? trur jeg må begynne å bole litt skal jeg bli tatt på alvår her :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 vil du ikke kjøre brøytebil i vinter ?? trur jeg må begynne å bole litt skal jeg bli tatt på alvår her :D Har ikke råd nå;) Får spare litt:) Du må bole en god del, så liten som du er:) Kommer du deg opp på normalt mivå er jeg fornøyd:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 ja takk for støtten din kukk :D kommer snikans en natt du er på jobb alene ....bare vent..... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 ja takk for støtten din kukk :D kommer snikans en natt du er på jobb alene ....bare vent..... Hehe:) Hva skal du gjøre da lillegutt?;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 si det :D skal skremme deg ........ eller slå av en prat :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Slå av en prat er fint:) Så tar vi en runde med håndbak;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 si det :D skal skremme deg ........ eller slå av en prat :) Hehe:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 er heller med på drakamp ...... med bilene :D eller en øl :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 er heller med på drakamp ...... med bilene :D eller en øl :) ok:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Men vi må få i gang no bilrelatert her... Ellers blir denne sikkert sletta... Noen flere ideer om hva jeg kan gjøre med bilen? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg