vwgolf2 Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 her i larvik hvor jeg bor er det en viss bakke med lysstolper langs med hele veien! som regel når jeg kjører oppover der går ett par-tre av disse lysa i lysstolpene! hvorfor?? har bare opplevd dette med bilen min! skjer OFTE!! hva kan det være? har eff.anlegg som brummer ganske bra...vibrasjoner eller no??? :D syns bare det er veldig sært...veldig sært! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Har det samme hvor jeg bor, passerer en bestemmt lysstolpe og vips, så slokker lyset. ikke skjønner jeg hvorfor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 kanskje det har noe å gjøre med at lyktestolpene har sensorer for når de skal slå seg av/på. så når man lyser på en stolpe med slik sensor, så oppfatter den at det plutselig er dag, og slår seg av. Noen er kanskje koblet sammen, og dermed er det flere som slår seg av? De streiker jo ikke for alltid, de slår seg på igjen etterhvert. Ikke vet jeg noe sikkert, men det virker kanskje logisk :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Lyktestolpene her slår seg av hvis man tenker på å lage noe vibrasjon i det hele tatt. Snodi.. Slår seg på etter 5min da Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Gran Lyktestolpene her slår seg av hvis man tenker på å lage noe vibrasjon i det hele tatt. Snodi.. Slår seg på etter 5min da hehe, jeg og noen kamerater drivde å sparket i sånne lys-stolper hjem fra en fest en gang, de slokket og purken kom etter oss, men det er ikke så lett å løpe fra 2 politimenner som løper etter deg, samt 2 biler..ble raskt innhentet, men fikk ikke noe pes da lysene slo seg på igjen etter noen minutter:) edit: er noen stolper som skrur seg av bare du er så vidt borti dem.. sikkert noe sånt som skjer. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IceC00| Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Trikset er å finne fotocellen som styrer hele sulamiten å lyse på den med lommelykt :D Siter -vw golf 1,6gl 87 (bruksbil) -vw golf 1,8cl 85? (kræsja delebil) -vw golf 1,6? sport 88? (delebil ødelagt av tidligere eier) -vw jetta 1,6 85 (prosjekt) ------------------------------------------------ x mitsubishi galant 87 (hugges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by IceC00| Trikset er å finne fotocellen som styrer hele sulamiten å lyse på den med lommelykt :D Eller lure seg inn i det huset som styrer alle gatelysene i hele byen ;) Tok 3 dager før de sjekka det :D:D Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by IceC00| Trikset er å finne fotocellen som styrer hele sulamiten å lyse på den med lommelykt :D Kjempegøy! Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg