Seeker Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Hei! Har i dag en Golf III (97-modell), og har begynt å leke med tanken om å bytte ut denne med en sprekere bil. Audi TT står veldig høyt på lista. Men skulle gjerne visst litt mer om hvor mye jeg må regne med i jevnlige kostnader på en slik bil. Tenker da på utgifter til service, forsikring, etc. Kan dere som eier en TT si noe om dette? Det jeg håper å finne etterhvert er en Roadster 2000-modell eller nyere som helst ikke har gått mer enn 100000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 er noen tråder om kjøp av TT her inne... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seeker Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ja, og jeg har lest de fleste av dem. Det er altså ikke hva det koster å kjøpe en TT jeg spør om, men hva det koster å eie og vedlikeholde en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Olav Skrevet April 22, 2010 Rapporter Share Skrevet April 22, 2010 Hei Jeg har regnet på det selv, og betaler ca 6000kr i mnd i snitt, dvs 72.000kr i året. Inkludert er forsikring, bensin, årsavgift, div reparasjoner, forbruksdeler, nedbetaling av lån. Utover det kommer jo morro-ting da ;) nettopp kjøpt ny front, anlegg, nye felger, justerbart senkesett osv... da baller det fort på seg såklart ;) Men det er iallefall det jeg har kommet frem til! ca 6000 kr pr mnd. StigO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg