GFL Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Noen som kan anbefale noen på ebay ang kjøp av Iphone??? Både ebay stores og privat personer. Tips og triks om Iphone er også interesant men ikke meninger om den er bra eller ikke , det får vi ta i en annen tråd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Powersellere er som oftest veldig greie å ha med å gjøre :) Jeg bare søkte litt og fant en som lå til BuyNow og handla med en gang.. budrunde på ebay gidder jeg ikke :P Ang hvem du skal kjøpe av så er det jo fullt mulig å lese tilbakemeldinger på selgere.. Det meste kommer frem der ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunda Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hvorfor ikke kjøpe lovlig i norge? netcom selger telefonen med abo uten bindingstid til 3800 hvis jeg husker riktig. du kan også kjøpe den med bindingstid og kjøpe deg ut til ca samme pris. hadde jeg lest dette for et år siden hadde jeg skjønt det, men nå er det nesten ikke vits å kjøpe på eBay synes jeg.... men som nevnt tidligere så les komentarene til selger på eBay... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Ble tilbudt en iphone med antenne for å sje tv på den:p Den var rimelig harry!! lukte Made in Kina lang vei.. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Tenkte kanskje det var noen her inne som hadde kjøpt av en butikk eller lignende i USA som kan anbefale noen da det kommer opp sånn ca 5000 treff på Iphone på Ebay Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 det er vel endel som selger brukt også. Man blir fort lei av en telefon som er like stor som to vanlige telefoner. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 3501 kr uten abb fra netcom Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 jøss, da er den billigere uten binding enn den er med binding. Så reklame i dag fra netcom, var vel 1500 kontant og 400 i mnd i et år. Var vel totalpris på 6200 tror jeg... det er dyrt for en telefon. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Men hvis man søker på Iphone på Ebay så er det jo såå mange foskjellige typer. Er det noen typer som ikke kan brukes i norge?? eller kan alle modeller/typkes er låses opp og brukes med mitt nåværende simkort?????? Bare spør jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Hvor får du kjøpt Iphone uten binding til 3500? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ja det lurer jeg også på....Var hos Spaceworld på Fredag og sjekket ut og da ble billigste måte å løse ut en Iphone ca 4100,- !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Kjøpte min hos Netcom med Netcom iTalk small abonement. Da er du bundet til ett år, men jeg gidder da ikke styre og surre med å låse opp og betale inn mellomlegg osv. Ser ikke poenget... abonementet funker da det, jeg kan ringe med det. Holder i massevis. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet November 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Ja jeg har også vurdert å bare kjøpe med abonemang men jeg trives med Ucan2 som jeg har nå og jeg gidder ikke å bytte nummer. for jeg rekner med at jeg ikke får beholde mitt gammle nummer eller?? Ucan2 er jo egentlig netcom..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Skal ikke se bort i fra at du får beholdt det gamle nummeret. Ring og hør :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HrpZ88 Skrevet November 30, 2008 Rapporter Share Skrevet November 30, 2008 Stort sett får du beholde det gamle nummeret.. handler du mobben online på telenor eller netcom sin side.. så står det at du kan beholde det gamle nummeret ditt :) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg