Bluum Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Har igrunn hatt liknende lyder før, men ikke tenk så mye over det. Det var sånn lyd i bilen da jeg henta den, men etterhvert har den enten forsvunnet eller så har jeg vendt meg så til den at jeg ikke har enset den. Men etter en uke borte fra bilen følte jeg at det var litt unormalt mye lyd. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den, så jeg tok den opp med mobilen. Opptaket ble gjort stillestående på en parkeringsplass med mobilen ut av vinduet og panseret lukka. LYDEN Vet ikke helt hva det kan være heller, og det er vanskelig å lokalisere lyden, men den kommer fra motorrommet et sted. Spraya på litt "belt grip" fra CRC på reimene, da jeg synes de har støye litt tidligere, men de bør vel kanskje byttes når de er 16år gamle, selv om de ser greie ut og bilen kun er gått 45 000 ... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen88 Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Må stikke hue neddi motorrommet for å høre hvor den lyden kommer fra. Siter Har biler Har hatt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bluum Skrevet November 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Tro meg, jeg har prøvd :) Det er veldig vanskelig, for det er en del andre lyder som kommer frem når du åpner panseret, og de forvirrer veldig. Kan ta med bilen til BMW og be de høre på den, så fremt lyden fortsatt er der når jeg kommer dit :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg