cyanide Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Vel.. Dere husker sikkert den litt grønne golfen min.. Jeg solgte den for ei stund sia.. Og den var på sin 3 eier etter meg. I går 8. desember fikk jeg en telefon om at gammelbilen min hadde tatt fyr og var nesten helt oppbrent.. Jeg kjørte ut for å se.. Tok et par bilder med telefonen.. Ett fra når jeg hadde den.. Fra i går, etter den var slukket.. Det var jo bare en harry-bil, men litt kjedelig likevel da at det skulle gå sånn med den =/ For de som vil se flere bilder, er det bare å klikke under.. http://img5.photobucket.com/albums/v14/cyanid3/golfen/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 auda :( Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Trist at det skulle gå slik cyanide :( Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Ka fan e det han Einar har gjort? Den der har jo brent før faktisk, men da va det langt ifra så ille.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Trist at sånt skjer med så fine biler.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Jonte Ka fan e det han Einar har gjort? Den der har jo brent før faktisk, men da va det langt ifra så ille.. :) Brent å brent.. Da va det jo bare ei ledning som hadde fyrt sæ.. Va jo ingenting som blei ødelagt. Bortsett fra at ingenting elektrisk fungerte :P Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Så kor mye trur de at de sku få igjen på forsikringa? :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixern Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Det der lukta BRENT..... Siter 1x Audi A4 TQ (blod senka å små tuna) 1x Raddo prosjekt 1x Polo 1977 (retro bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Jonte Så kor mye trur de at de sku få igjen på forsikringa? :) Trur ikke de får en dritt. Siden det va avskiltningsbegjering og kjøreforbud på den. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 synes den nye fargen var bedre enn den gamle jeg da..:D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 fet golf da... Sikkert noen som har fyrt på'n. Får jo ikke ha noe i fred i dag :( Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri-pia Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by cyanide Vel.. Dere husker sikkert den litt grønne golfen min.. Jeg solgte den for ei stund sia.. Og den var på sin 3 eier etter meg. I går 8. desember fikk jeg en telefon om at gammelbilen min hadde tatt fyr og var nesten helt oppbrent..[/url] ævve... kondolerer cyanide... var tøff den :( Siter - 1989 Scania P113 8x4 - 1988 Volvo 740GLT 16valve x 1992 Opel Corsa 1,4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg