Gå til innhold

Fy faen!! RIP Baby P (straff gitt i UK)

Ranger emnet


Rabies

Anbefalte innlegg

Sorry for dårlig topic, men jeg finner faen ikke ord...

Strafferamme på 14 fattige år? Det jævla britiske rettssystemet kan komme og suge meg. Satan ass!

http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/11/17/554280.html

 

Hvor jævla fucked up er det mulig å bli i hue sitt, helvetes dyr.

Og 60 hjemmebesøk uten at barnevernet reagerer? Still faenskapet på rekke å skyt dem sammen med disse drittsekkene...

 

Har sikkert mer gloser å komme med, men er litt for irritert akkurat nå

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det som gjør det ekstra provoserende er jo at de helvetes sosial og helsemyndighetene har vært der 60 (SEKSTI!!!) ganger uten å ta affære. De må jo for faen ha skjønt at noe var galt!

De burde faenmeg stilles til ansvar de også...

 

Har ikke godt av å lese om sånnt jeg. Kjenner "drepetankene" komme krypende.

Bare tenk på faren til guttungen og da. Og det faktum at en mor kan være i stand til å gjøre noe sånn mot sin egen sønn.

 

Faktisk så syntes jeg synd på de skyldige også. De burde tortureres og drepes, men man lurer på hva som kan få mennesker til å bli så syke. For det må være noe som får mennesker til å gjøre noe sånn. Man blir ikke født ond. Man formes av sine omgivelser...

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste det selv i dag tidlig mens jeg spiste frokost, mistet faen meg matlysten og kjente at det bygde et sterkt sinne i meg..

 

Det er helt for jævlig..

 

Nei faen jeg har ikke fler ord egentlig, men 14 år blir faen meg for lite!

 

Hvil i fred lille gutt, du er i et mye bedre sted nå enn det drittt stedet her vi kaller Jorda som er befolket av alt for mange folk som ikke fortjener å leve.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torturer moren, stefaren og familiens ''venn'' på verst tenkelige måte, sier nå jeg!

Bind dem fast og la det dryppe vann i panna på dem konstant (det gjør folk helt idiot i hue har jeg hørt) mens man river ut tenner og negler på dem med tang og skjærer gjennom diverse lemmer saaaaaakte med motorsag. +++

 

Sinnsykt at barnevernet ikke ''har sett'' hva som kunne skje etter SEKSTI hjemmebesøk..

Faan meg helt utrolig...

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår