Tarjeiii Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg har en Hyundai Coupe 1.6 FX 2006 Og lurte på om diverse trimming av denne bilen. Jeg har hørt at man kan få kjøpt turbo og fant et kit på nettet til ca 4000$ og det er jo en pen sum. Må man bytte mye av diverse deler i motoren for å kunne bruke en slik turbo? Du har kitet her: http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=596 Har dere noen andre tips til diverse trimming? Jeg har tenkt å skaffe nytt luft filter og har lyst på ny eksos som kan øke effekten litt og få mer gromlyd. Det jeg har mest lyst på er å øke til mer gamp på diverse måter:) Hvis noen har tips og triks å komme med er jeg veldig takknemlig. På nyere motorer er det jo også en del man kan gjøre elektronisk for å få mer effekt ut av motoren. Håper på svar. tarjei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Du kan jo chip-trimme bilen.. men på vanlig innsprut, og spes på små motorer er det veeeldig lite å hente.. Bortsett fra det er jeg rimelig blank.. Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 se så! jeg brukte åpent kon filter på bilen din, og det er også litt å hente på grenrør og eksos hele veien bakover. Utover det som turbo osv ville jeg glemt det, da du garantert blir stoppet innen kort tid, og da får du en smell så det skrangler :( Funker bilen enda?? Og, var den helt! ren inni når du overtok? fikk nemlig fratrekk på prisen pga litt silikon på dash osv etter et bilstereo prosjekt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 men steike! leste litt på det turbokittet du linket til, og hadde vøri knall morro å handlet en ny coupe, må bare få ungen over i barnestol som passer baki, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiNDFLaRe Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 Kan ikke du gjøre det da, golfi? På tide med noen nye spreke prosjekter.. ;-) Siter MiNDFLaRe '98 VW Passat stv 1,9 Tdi -> Famile-racer'n til mor '96 Hyundai Coupè 2,0 fx -> Lekebilen til far X '96 Peugeot 306 Xt 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2008 nettop hentet meg en ny navara i tilegg til mazda 6'n , men om tarjei vil ha hjelp får han bare hyle ut :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjeiii Skrevet Desember 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Den var glinsende ren når jeg overtok den:) Bilen funker helt flott enda. Har byttet batteri og et par brytere, så den er som ny. Skal også å tette et hull som går inn fra motor rommet og inn i dashbordet så jeg slipper å få fukt inn. Silikonen fra bilstereo prosjektet var ikke fjærnet når jeg kjøpte den. Har ikke fjærnet det enda heller. Har ikke hatt noe hast med det enda siden jeg ikke har fått lappen enda.(Litt treg..? Jepp) Men så langt er jeg utrolig fornøyd. Har fått øvelseskjørt en del i den. Men satser på å få litt mer futt og lyd i den. Hadde blitt helmaks! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2008 hehe, desverre er de hullene der pga jeg ble best om å fjerne opplegget til stereoen, som inkluderte strøm kabler og PG nipplene som stod på torpedoveggen :) Ellers angrer jeg som en gris på salget, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg