Gå til innhold

Hyundai Coupe trimming

Ranger emnet


Tarjeiii

Anbefalte innlegg

Jeg har en Hyundai Coupe 1.6 FX 2006

Og lurte på om diverse trimming av denne bilen.

Jeg har hørt at man kan få kjøpt turbo og fant et kit på nettet til ca 4000$ og det er jo en pen sum. Må man bytte mye av diverse deler i motoren for å kunne bruke en slik turbo? Du har kitet her: http://www.kdmstuff.com/shop/step1.php?number=596

 

Har dere noen andre tips til diverse trimming? Jeg har tenkt å skaffe nytt luft filter og har lyst på ny eksos som kan øke effekten litt og få mer gromlyd. Det jeg har mest lyst på er å øke til mer gamp på diverse måter:)

 

Hvis noen har tips og triks å komme med er jeg veldig takknemlig. På nyere motorer er det jo også en del man kan gjøre elektronisk for å få mer effekt ut av motoren.

 

Håper på svar. tarjei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

se så! jeg brukte åpent kon filter på bilen din, og det er også litt å hente på grenrør og eksos hele veien bakover.

 

Utover det som turbo osv ville jeg glemt det, da du garantert blir stoppet innen kort tid, og da får du en smell så det skrangler :(

 

Funker bilen enda?? Og, var den helt! ren inni når du overtok? fikk nemlig fratrekk på prisen pga litt silikon på dash osv etter et bilstereo prosjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Den var glinsende ren når jeg overtok den:) Bilen funker helt flott enda. Har byttet batteri og et par brytere, så den er som ny. Skal også å tette et hull som går inn fra motor rommet og inn i dashbordet så jeg slipper å få fukt inn.

Silikonen fra bilstereo prosjektet var ikke fjærnet når jeg kjøpte den. Har ikke fjærnet det enda heller. Har ikke hatt noe hast med det enda siden jeg ikke har fått lappen enda.(Litt treg..? Jepp)

Men så langt er jeg utrolig fornøyd. Har fått øvelseskjørt en del i den.

Men satser på å få litt mer futt og lyd i den. Hadde blitt helmaks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår