kimmelimme Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 hei nesten nettopp kjøpt meg golf 3 og i dag så ville den ikke starte...det er strøm på bateriet og sån men den vil bare ikke starte går utifra at det er starter`n som er gåen..noen her som hvet hvor mye det koster for en ny heller brukt starter.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Vet ikke hva det koster, men hadde samme problem på min Golf 3, da var det jordinga til startern som var gåen.. Ikke selve startern altså.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmelimme Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Vet ikke hva det koster, men hadde samme problem på min Golf 3, da var det jordinga til startern som var gåen.. Ikke selve startern altså.. oki..sitter jordinga vanskelig til.heller er det simpelt og finne den og se om det er den som er gåen..?kansje jeg burde skjekke den først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Sikkert greit å sjekke det før du kjøper ny starter, men jeg vet ikke hvor den sitter, da jeg ikke gjorde det selv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 om starteren er gåen så har jeg starter fra en 1,8l liggende hvertfall ;) bare å si ifra :) null stress å bytte eneste er at boltene kan komme i spenn så du må ha en jekk under motor :) Alle jordinger er lette å komme til på golfen. bare å følge ledninger enten 20cm ene veien eller 25 andre :P Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet November 18, 2008 Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 hvis starteren ikke går rundt er det nok tenningsbryteren som ikke virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg