Kadettgt Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Jeg driver å kobler opp en c20seh motor i min Corsa a. Har ikke tenkt så mye over hvordan jeg skal gjøre med drivakslingene ennå. Noen som har noen forslag? Har drivakslingene som er fra kadett gsi altså den store typen. Tenkte at det kanskje kunne gå an å bytte nav? Hørte en som sa at nav fra vectra a kunne passe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Passer ikke nei, de må maskineres for å passe corsa-A Kap og skjøt akslinger fra kadett og corsan. Bruk indre del fra kadetten og yttre delen fra corsan. Disse har jeg laget selv: Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Nå har ikke jeg peiling på sveising. Men hvis du har mulighet så betaler jeg gladelig for et par?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Er vell noen sveiseverksteder i stavanger sikkert. Få dreid ett par hylser med presspassning og lag sveise fuge. Press sammen og sveis. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2008 hvias du søker litt på ebay.co.uk, så ligger det masse slikt ferdig. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg