Gå til innhold

Hva heter gangstercaps i USA?

Ranger emnet


Movikon

Anbefalte innlegg

Har prøvd å søke på gangstercaps på http://www.ebay.com... ikke et eneste treff.

 

Lurer derfor på om 'gangstercaps' heter noe annet i USA og i så fall hva.

 

Alle kommentarer er velkomne.

 

mvh movikong

 

 

kjika litt på e-bay og fant noe som lignet "gangstercaps" men tror det heter noe annet..kan dette være noe...

 

 

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Truck-Parts-Accessories__SUNVISOR-II-Van-Full-Size-98-97-96-GMC-Sub-Model_W0QQitemZ270299173057QQadiZ2865QQadnZCarQ20Q26Q20TruckQ20PartsQ20Q26Q20AccessoriesQQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item270299173057&_trksid=p4506.c0.m245&_trkparms=72%3A543%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alltid bra med linker.

 

Det er ikke jeg som skal ha den, jeg gjør dette søket for en kamerat av meg som ikke har internet.

 

Vet ikke om jeg kan bruke den i linken, men jeg kan høre med han som skal ha den. Tror han er ute etter noe mer tradisjonellt.

 

Bilen den skal brukes på er en Chevy van med høyt tak.

 

Hvis noen vet mer eller har flere linker er det bare å komme med forslag.

 

mvh movikong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra forslag!, men det hjelper lite dessverre. Når jeg søker på sun visor på ebay får jeg bare opp solskjermer... av den typen som er montert innvendig i enhver bil.

 

Synes det høres logisk ut at gangstercaps heter det samme på begge sider av dammen, men synes det er fryktelig rart at det ikke selges en eneste gangstercap på amerikansk ebay.

 

Det er bare å pøse på med forslag eller linker, hvis noen har det.

 

mvh movikong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk. Fant noen nå under navnet moonvisor.

 

Får lete litt til og håpe jeg finner en som passer, synes utvalget på ebay var merklig lite.

 

Jeg er veldig fornøyd med svarene jeg har fått.

 

Er det noen som har noen linker til noen nettbutikker med et godt utvalg av slike til en rimeligere penge enn her i Norge?

 

mvh movikong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår