somene626 Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Hei! Eg kjøpte meg ny bil no for et par uker siden og er meget fornøgd med bilen! Litt om bilen: Audi S4 2,2t 1993 mod gått 280.000km Bilen er trimmet til 340hk med ny turbo, manifold, eksos, programmvare, clutch og girkasse. Bilen er eigd av en 50 åring og kun blitt brukt som fimabil til langkjøring! Alle servicer er fulgt og bilen ser sinnsjukt strøken ut! Har aldri vert noke tull med bilen og so lenge som eg har hatt den virka den overaskande fast og fin både med understell og motor/gir! Men over til spm. Tenkte og montere på åpe konfilter for og få litt mer lyd:) ka treng eg til dette, noken som veit akkurat sånn at eg bare kan bestille? Mvh og takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zythius Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Gratulerer! Dette høres ut som noe vi må se bilder av! Virker som et godt kjøp. Er forresten ikke helt sikker på hvor mye jeg stoler på folk når de prater om hvordan de har brukt bilen.. Jeg regner med at han ikke hadde en trimma 2.2t under panseret bare for rolig kjøring. Ikke at det spiller noen stor rolle, så lenge bilen virker fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arius Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Gratis med ny bil :) Cold Air Intake, UrS4 AAN Selv kjører jeg med innsatsfilter i luftfilterboksen for OEM-look og slipper at innsuget drar inn oppvarmet luft fra turboen, samt partikler som kan slite unødig på LMM og andre komponenter. Men ser det er mange som kjører med det. Lykke til! Siter [Audi 90 Sedan 88 2.3 10v Q] [Audi 100 Sedan 94 2.5 TDi] [Audi S2 Sedan 94 2.2 20v TQ] [Audi S6 Avant 96 2.2 20v TQ] [Audi A8 Sedan 95 2.2 20v TQ] X:[Audi 100 Avant 93 2.3 10v Q][Audi 80 Avant 95 2.0][Audi S4 92 2.2 20v TQ][Audi 100 94 2.5 TDi] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Åpent filter er noe skikkelig dritt. Suger varm luft fra like ved turboen, filtrerer vesentlig dårligere og ødelegger etterhvert LMM p.g.a. olje fra filteret. Skygg unna og legg heller pengene i slitedeler i understell, det er sikkert nok å ta tak i der på en gammel bil. ;) Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
somene626 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Takker for svar:) Skal prøve og legge opp noken bilder så snart eg får tatt noken. Har vurdert svara deres og trur eg heller skal sette på innsatsfilter for og bevare lmm og beholde den orginale looken! Og er vel skjelden en skal høre på selgera som seier bilen er kjørt fint når dei har ei slik maskin! fant igår ut bremseveska forsvinner og sjekka over alle ledninger og bremsekraftforstereker og ingenting lekker, so sjekka eg calipterane og den eine bak lekker mykje! Forrige eiger sa det var ingen problem han viste om men likevel fant eg en nesten tom beholder med bremseveske var i hjulbrønnen... Får ny calipter i morgen so det blir fint med skikkelige bremser igjen! Vil dokke annbefale og senke bilen? Lurer litt på det men trenger litt erfaring! MVh Frank Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Senke bilen går helt fint.. Når det gjelder utseende messig styling og senk og felger, så IKKE hør på Spangen, han er altfor kjedelig.. :D:D neidah;) Senk går helt fint.. 40/40 senk gir grei look med 18 eller 19" hjul... H&R er kvalitet og koster ikke SÅ mye hos Brakes.no Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.