PetterJacobsen Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hvilken DVD spiller til bil anbefaler du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Kommer vel an på hva du vil betale. Cube'n min funker helt fint selv om den ikke koster noe særlig. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Hadde tenkt på den saken jeg også... Er det noe tess. Får jo kjøpt to stykker til prisen av en pioneer eller clarion jo... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 2000-4000kr. Har sett på 2 Cube som ligger i den prisklassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Ligger vel dem på...gjør dem ikke det. Nytt. Hvis du vet om noen som skal selge brukt så må jeg få en lyd... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 du for det du betaler for.. pleier å være sånn med elektronikk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 http://www.bilradiospes.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Så får du to cuber mot en av noe annet... så jeg satser på at det er greit nok for meg...hvertfall for en periode. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Du får det du betaler for ja, ganske god forskjell fra cube til Clarion og pioneer.. Men er jo smak og behag, samt lommeboka som bestemmer det =) Du får ganske mange cube for en skikkelig pioneer, sistnevnte ligger gjerne på rundt 20 lapper med dekoder innebygd. og rundt 30 lapper for separat spiller og dekoder.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Det er denne som bestemmer! Derfor mener jeg at dersom ikke den er så villig kan man heller satse på den "litt" kjipere versjonen. Men som sagt så får man flere til samme pris... Er det virkelig så stor forskjell på pio og cube? Cube sender signalet over en radio frekvens, men siden sender ligger så nært mottaker så burde jo det ikke være noe interferrens på dem? Og man kan jo spille gode radiosignal! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Lyden er god på min! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Denn har jo "innebygget" skjerm, og går inn i dashen? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=687 Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Og filmen skal vises på orginal Navi skjerm... Så noe dyre greier trenger jeg ikke. Rgner med at jeg blir Cube eier i løpet av uka, men av hvilken modell vet jeg ikke enda. Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Etter som du har skjerm så ville jeg ha gått for "dobbeltdekkeren" hvor du har muligheten til å koble til PS2 som er biltilbehør! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by villejan Etter som du har skjerm så ville jeg ha gått for "dobbeltdekkeren" hvor du har muligheten til å koble til PS2 som er biltilbehør! Regner med at det blir den, men er ikke helt sikker. Hanskerommet på A6 er overaskende lite. Må måle opp litt i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg