furiaman Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 noe mystisk har skjedd med min firefox nettleser. får ikke opp en eneste nettside! har lastet ned alle nyeste oppdaterte versjon men til ingen nytte. noen flere som har opplevd dette? internet explorer funker helt fint så er ikke noe galt med nettet. har heller ikke rørt noen innstillinger og har sett over de og alt ser ut til å være rett. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Ingen problemer her... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 noe mystisk har skjedd med min firefox nettleser. får ikke opp en eneste nettside! har lastet ned alle nyeste oppdaterte versjon men til ingen nytte. noen flere som har opplevd dette? internet explorer funker helt fint så er ikke noe galt med nettet. har heller ikke rørt noen innstillinger og har sett over de og alt ser ut til å være rett. Det virker bare rart.. Have you tried turning it off and on again? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 har prøvd og restartet både pc og firefox osv. men ser samtidig nå at skype ikke funker. msn gjør det da men. så kan vell være internetten alikevell. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 norton antivirus har også sluttet å virke! kanskje det er virus på gang.. er flere måneder til norton abonnentet går ut enda Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Når noe virker (sa du ikke IE virket?) så tenker jeg at det må være noe Firewall-ting.. BTW, Jeg syns Norton er noe dritt. Det henger seg for mye inn i alt mulig rart og treiger ting ned.. Men det er en helt annet sak. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Eller Bruk Chrome istedenfor.. (Google sin nettleser) Vanskelig å gi råd når man ikke ser lokalt hva som fucker. Mye kan nemlig fucke :D Aner jo ikke hva slags operativsystem du bruker engang.. ;) Men tips er å bruke: System restore point! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 ha windows vista. live update vil heller ikke virke. ser ut som alt som har med virusbeskyttelse og sikkerhet for pcen ikke vil virke. skal se over nettinnstillingene etterpå. hvis ikke noe hjelper så tar jeg bare og reinnstallerer pcen:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 har prøvd og restartet både pc og firefox osv. men ser samtidig nå at skype ikke funker. msn gjør det da men. så kan vell være internetten alikevell. Skype er avhengig av at internett eller nettleseren virkar for at du pålogga. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 Om norton har klikka så kan du ha svaret ditt der. Norton Internet security fucker nyeste verson av firefox. Avinstaler norton-driten og legg inn Eset smart security, eventuelt Eset NOD32 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 +1 Nod er det beste jeg har hatt. Hatt det i 3 år nå. Det med virus og antivirus, er at de lager virus for å trenge gjennom det antivirusprogrammet(ene) det finnes mest av. Norton er ikke bra. Tar mye ressurser gjør det og. Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg