jesper90 Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Har søkt litt rundt men fant ikke noe ordentligesvar på dette med slark i driverk. Når jeg girer "normalt" lager den en dunkelyd som ikke er veldig bhagelig å ha, akuratt som den drevene baki der er slitte som fy! Jeg hører dunkelyder bakfra når jeg igangsetter bilen, f.eks i kryss eller noe. hører det spesielt godt visst jeg slipper ut clutchen med litt gass og.. men ikke visst jeg løser den fint og rolig. Noen som vet hva som er gat og evt ca pris på å få dette fixet? Og er det farlig å kjøre med først og fremst? takker for svar! mvh Jesper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 Slakk i diffen er jo en mulighet? det sitter 3 foringer på mellomakselen, 1 forran inn på gearkassa, et lager med brakett på midten og den siste "balta kobling" eller hva de nå kaller det bakserst inn på diffen. Sjekk disse, skal være hele og fine rundt bøssingene der skruene sitter, pleier å hjelpe ganske greit... Bytte av diff kan jo vurderes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jesper90 Skrevet November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 har forhørt meg litt rundt nå og det virker som det kan være ardy koblinga som det er noegalt med.Etter de symptomen jeg har. ser mekonomen har den fremre hardyskiva i 2 forskellig størelser til min bil. lurer på hvilke som passer? eller passer begge to men en er bedere? takke for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekkal Skrevet November 16, 2008 Rapporter Share Skrevet November 16, 2008 ja dem foringane, hardy skiver :D:P Hmmm er forskjell på de, tjukkelsen mener jeg, og hull bilde. ene er helt rund mens den andre har noen spor Hvordan du kan velge riktig til akkurat bilen din veit jeg ikke? men på 190'n min var det den runde slette:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg