Villstyring Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Det samme som Villstyring visstnok liker mer enn mange andre. Akkurat nå har jeg interessen av å få inn i hodet alt jeg bør ha der for å drive sjappa lovlig... Først må jeg gratulere med nyoppstarta verksted:D Også var det artig at du har klart å plukke opp en av interessene mine, fatter ikke hvordan du har forstått at jeg liker det:op: Jaja, utenom alt som har med bil, mekking og motor å gjøre og ''sengehygge'' er mine interesser: *MUSIKK! (godt og blanda, men går mye i Disturbed for tia..) *diverse internettfora osv *dyr *en fest i ny og ne, men det blir bare lengre og lengre mellom hver gang nå.. *tegning er artig en gang i blant.. *tatoveringer *Venner & familie:) Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2009 Først må jeg gratulere med nyoppstarta verksted:DOgså var det artig at du har klart å plukke opp en av interessene mine, fatter ikke hvordan du har forstått at jeg liker det:op: Jo takk... :) ...Det var jævlig vanskelig å skjønne, men det sank inn etterhvert.. :op: Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg