Hufsa Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 MC Motard Foto Sykling Dyr HUND =D Musikk Trening Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 -ting som smeller -fyll -bråk -puling -hard mekanisk juling -forbanne meg på diverse internettfora. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Tja. Det som får biler til å flytte seg. Altså motor. Mer nøyaktig, "What makes 'em tick....and kick". WWII fly i 1:1 skala. Dvs originaler.. Et par søte snupper. Det samme som Villstyring visstnok liker mer enn mange andre. Div www-fora så man kan få trimmet de små grå. Vurdert å ta opp igjen skyting, siden det er en fin måte å blanke ut hjernen litt på siden man må konse kun på skytinga og jeg hadde visstnok talent (sa gamle skytterlæreren min). Akkurat nå har jeg interessen av å få inn i hodet alt jeg bør ha der for å drive sjappa lovlig... Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Bortsett fra bil? Film (akkurat kjøpt meg greit anlegg og ny tv, så det blir vel en del filmtitting i løpet av vinteren) Musikk Få penger for å ikke gjøre noe (sjeldent dette skjer) Styrketrening Lese bøker Lese på nettfora (handler vel stort sett om bil når jeg tenker meg om) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 fest og fyll fanteri tv data musikk lasterbiler, spesielt langtransport og Scania! hærverk og pøbelskap Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 -musikk (rock metall og hardere) -gamle lp plater -blaiding -film -høytalere -kosekroken -en god fest -venner -skru bil -lage ting med henda -tattoo -paintball -tyske biler -lyst på skikkelig prosjektbil Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 bare meg eller virker det det alle på forumet har VELDIG mye til felles av hobbyinteresser :) edit : glemte å nevne at jeg spiller Call of Duty 4 Modern Warfare for tia Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 virker som vi har mye til felles her ja :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 bare meg eller virker det det alle på forumet har VELDIG mye til felles av hobbyinteresser :) edit : glemte å nevne at jeg spiller Call of Duty 4 Modern Warfare for tia cod 4 på data eller? Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Akkurat nå har jeg interessen av å få inn i hodet alt jeg bør ha der for å drive sjappa lovlig... OT: hvilken sjappe du driver du da? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 cod 4 på data eller? mhm =) mye på TV2 serverne siden jeg er admin der . under nicket 9ff. eller DUB. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 OT: hvilken sjappe du driver du da? Verkstedet mitt.. registerte det i jula.. :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Gratulerer med verksted! :) Glemte å skrive at jeg også spiller en del PS3, samt ønsker å kjøpe meg enda en prosjektbil (veteran), som skal bli skikkelig fin. Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Selleri Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Ehhh, jo de timene jeg ikke går på skole,jobber eller sover, utenom bil? Da er internett fint å ha, og venner som har like dårlig tid som meg, slik at alt går i speedmode. Det går jo litt på data også, og så dykker jeg til tider. Det ryktes også at jeg er svært anerkjent i Røde Kors-miljøet:helpme: uten at jeg vet hvor det kommer fra... Siter O:99 Saab 9-3 X: Ukjent antall båter, mopeder og annet dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 *Bruke tid på guttungen *Online dogfights med WWII fly *Motivlakke med airbrush *Spille el-gitar *Høre musikk *tegne Resten kommer direkte innunder bil-interesser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg