77-Vette Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Har en flott 77-modell som trenger lakkering, noen som vet om noen i nordmøre eller sørtrøndelag som har erfaring med lakkering av glassfiber? Blir takknemlig for svar. Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet November 17, 2008 Rapporter Share Skrevet November 17, 2008 Har en flott 77-modell som trenger lakkering, noen som vet om noen i nordmøre eller sørtrøndelag som har erfaring med lakkering av glassfiber?Blir takknemlig for svar. jeg har endel erfaring fra lakkering av glassfiber.. og har faktisk skrubba endel på den typen du har :) MEN, gir ingen garantier da gammel glassfiber alltid inneholder overraskelser.. Erik G :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
77-Vette Skrevet November 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Flott! Det kan nok bli ei stund til ennå, men det er fint å saka i orden. Hva om jeg sender ei melding utover nyåret og vi så kan avtale litt mer om hvordan det skal bli? Tusen takk for svar! Ps. vurderer litt "stæsjlakkering" (striper/dekor). Hvordan stiller du deg til det? Siter 1977 Chevrolet Corvette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Flott! Det kan nok bli ei stund til ennå, men det er fint å saka i orden.Hva om jeg sender ei melding utover nyåret og vi så kan avtale litt mer om hvordan det skal bli? Tusen takk for svar! Ps. vurderer litt "stæsjlakkering" (striper/dekor). Hvordan stiller du deg til det? stæsjlakkering som striper og emblemer er greit.. men noe mer avansert motivarbeid gjør jeg ikke :) send på ei melding du, jeg blir bortreist i hele mars så om det haster veldig så må vi få tatt det før da.. Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg