volvo-r-sport Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Hei! Tror jeg har en lekkasje i tanken min ett sted. Skjønner ikke helt åssen det har gått med en full tank på ei uke selv om den har blitt brukt litt flittig. Har lagt merke til at det renner ut hvis jeg fyller den helt full så nivået er oppe i "halsen" på tanken. Må jeg ut med innerskjermen eller åssen er det? Noen som har gjort før? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 du må ut med innerskjermen.. er usikker på om du må av med framskjermen Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Hei... hadde samme problemet selv.. da var det lekkasje i pumpa til lyktespylerene.. hvis du har dette så sjekk det først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Har ikke lyktespylere, så det problemet slapp jeg... Har ikke fått sett noe på det enda, men virker litt snodig å bruke opp en hel tank på ei uke. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg