megabjarne Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Jeg har kjøpet en Audi A6 turbo, den går ikke rent på turtall mellom 3000-6000. Har levert den inn til verksted men de krever mapping papirer fordi det er MegaSquirt anlegg på den. Er verkstedet amatører og bude demm hvite det og burde jeg annmellde dem? (Demm hvil ha 3000 kr for feil søking) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Vi lever ikke i United Blæs:p Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hvis du har megasquirt, og den alikevel fjusker er det jo de som har mappet som er amatører. Evnt deg, som leverer til ukyndige. Selvfølgelig skal de ha penger for feilsøk, de har rett. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cRxXx Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Hva i alle dager er det du liksom skal annmelde dem for? Ser virkelig ikke noen problemer her. Siter Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!! Karl Kristian Nyborg Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med := Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Selvsagt vil de ha mapping papirer, og selvsagt skal de ha betalt for å feilsøke! Dette er så selvsagt, at jeg nesten lurer på om detta er en dårlig spøk... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg