Gå til innhold

Kjennskap til hvite prikker på panseret??

Ranger emnet


Multivan

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

kjør en runde med rubbing og poler opp panseret..

 

du må da selvfølgelig vente 1 mnd etter lakkering før du gjør dette så lakken får herde skikkelig.

 

høres rart ut uansett...

 

om den har stått i boksen ett par timer å tørket/herdet så skal det ikke være noe problem å ha den ute.. vi lakka en golf 3 som sto i lakkboksen på 60 grader og tørka 1,5 time så ble den parkert uten for over natta og den er like fin og hel i lakken den..

Team Low And Slow

- VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L

x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985

x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982

x Mazda 626 2.0 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjør en runde med rubbing og poler opp panseret..

 

du må da selvfølgelig vente 1 mnd etter lakkering før du gjør dette så lakken får herde skikkelig.

 

høres rart ut uansett...

 

om den har stått i boksen ett par timer å tørket/herdet så skal det ikke være noe problem å ha den ute.. vi lakka en golf 3 som sto i lakkboksen på 60 grader og tørka 1,5 time så ble den parkert uten for over natta og den er like fin og hel i lakken den..

 

 

Jha, eg åg synes det høres veldig merkelig. Møller på Gandalen som har skadesenteret i Rogaland, vil ikkje ta dette her på seg. Fikk beskjed om at eg skulle kjøre til et lakkerings verksted, eg gjore det. Han sa at dette var klar lakken som ikkje hadde fått herdet seg orntlig, over lengre tid danner det seg rustflekker under lakken. Eg ringte då til skadesentert, og de fikk snakke med han på lakkerings verkstedet. Men, svaret passet ikke skadesenteret på Møller.... De mener det er min feil.

Så, på tirsdag skal eg til NAF, de får vell ikkje retta svare der heller tenker eg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke gi deg så lett der! kjørt hardt ut med en gang få den på naf f eks og se hva de sier. sannsynligvis får du det svaret du har fått fra lakkeringsverkstedet. krev at møller skal rette opp igjen fort som fxxx. husk at det er de "vrange" kundene som oftest får viljen sin. andre ting som hjelper er jo tv2 hjelper deg og andre ulike medier som sikkert har lyst å ta skadesenteret på et vis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår