Gå til innhold

BMW 525i Turbo

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

3,5 duger da det også ;) hadde vel holdt meg til 2,5 turbo, men kanskje fordi jeg ikke har altfor mye peiling på utskiftning av motor

 

Ess, 3.5 i e34 er litt "slapt", men skal ha det som "ny" bruksbil, og skal få allt meget fint, motoren er fortsatt demontert, og er blir overhalet med nye deler, ventiltettninger, andre nye deler i toppen osv. Har hatt E28 M535i også, er sprekere dem synes jeg.

 

Skal selge/bytte Kawan min, så blir enten en myye større lekebil etterhvert eller en ny bruksbil, får se.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det litt surt a? selge en ninja =/ gsx-r eller ninja er drømmen av 2-hjulinger! du mener at det er slapt med 3,5 når jeg tusler rundt med en 1,8? =p

Hehe! Jo, er sant det. Har ikke helt bestemt meg for å kvitte meg med den enda, har god tid. Solgte faktisk en GSX-R750 jeg hadde her ifjor høst;) Og en Honda HM450 SM før det...:)

 

Er blitt vant til store motorer og raske ting, så en halvdau "vanlig" 3.5 i en så tung bil som E34 er litt slappt ja, men det fungerer greit:)

 

 

Spennende planer du har :) Blir bra og få sett resultatet når du for den helt clean igjen :)

 

Takker for det. Begynner med demontering i helga håper jeg, hvis jeg får tid. Skal av med fangerne og ene døra og en framskjerm iallefall. For dette skal byttest.

 

Kan komme med noen bilder etterhvert hvis det er intresse for det.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se om jeg får fikset noen flere bilder. Har bare kjedelige vanlige bilder nå egentlig.

 

Men har noen bilder fra tidligere i vinter, ikke så god kvalitet men...;

 

SG100220.jpg

 

SG100216.jpg

 

SG100207.jpg

 

SG100205.jpg

Og ja, det gikk bra her.. Bare brista bakfangeren litt i kontran! Gøy det;)

 

SG100200.jpg

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig! har vært borti brøytekanten selv, men har ikke fått noe brist eller noe idet heletatt da, heldigvis! men synes bilen gir slipp på asfalten veldig lett, har du merket det? og hvordan legger du bilen sidelengs? bare svinger og gir på? sånn jeg gjør iallefall :p

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allt kommer an på hva slags dekk, og dimensjon du har.

 

Jeg kjører på 265/30-18 bak.. Så det er ikke akuratt smått:P Men ja, den la seg ut ved bare gass hvis jeg ville. Men selv så satser jeg kanskje noe for mye, og bruker clutchen i 3 gearet som regel så det blir litt fart på sakene, er så tamt med 1gear "sladding".

 

Hele fronten er nå tatt av, radiator og div annet. Skal legge ut noen bilder snart.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser da ut som du bruker bilen;) hehe.

Fin farge:)

Lykke til videre

Jo, takk for det. Fargen er meget spesiell, ble kun levert på èn bil ved spesialbestlling; BMW 850CSi, fargen heter Tobago Blue Metallic. (256). Bilen mine ble lakkert i den fargen for ca 3 år siden, og den fargen skal den nå igjen bli opplakkert i.

 

Her er noen bilder fra ikveld, beklager rotete og møkkete verksted, dette er bare mitt "nr 2" verksted... :)

 

DSC_0003.jpg

 

DSC_0005.jpg

 

DSC_0007.jpg

 

DSC_0010.jpg

 

DSC_0011.jpg

 

DSC_0013.jpg

 

DSC_0020.jpg

 

DSC_0022.jpg

 

Det rakk jeg ikveld, måtte hjelpe en kompis med bilen hans også, så mistet ett par timer der, men imorgen er nok motoren ute.

 

 

Avslutter med et lite stemingsbilde av "øya", som er utenfor verkstedet. (Leker litt med mitt nye speilreflekskamera, bildet ble tatt i HELT mørket, kun brukt lang lukkerhastighet, litt uklart pga jeg har ikke foto stativ.)

 

DSC_0033.jpg

 

 

Kommer nok med flere bilder hvis det er intresse for det, etterhvert.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bilde det der ja ;) speilrefleks er morsomt å leke med =D

 

min legger seg altfor lett sidelengs synes jeg, men hvis jeg skal det så pleier jeg å ha den i 2. gir.

lukter litt av bilen i blandt, (mulig clutch?) så prøver å bruke clutchen minst mulig :p ellers så er jo sikkert ikke min bil sterk nok til å dra noe særlig i 3. gir uansett :p

1997 - BMW E39

1992 - Honda Civic

1990 - BMW E30

1995 - Saab 900 ....(x)

1991 - BMW e34 ....(x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår