Gå til innhold

BMW 525i Turbo

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Ja, da er motoren ute iallefall. Kommer noen bilder fra ikveld her;

 

DSC_0003.jpg

 

DSC_0004.jpg

 

DSC_0006.jpg

 

DSC_0008.jpg

FY, her var det møkkete.. Skal demontere litt mer her, og så skal jeg ta med bilen på jobb og steame den GRUNDIG overallt, få bort all møkk osv.

 

DSC_0012.jpg

 

Motoren har jeg solgt til en kompis, jeg skal sette den nedi hans E34 om ikke så lenge, men uten turbo delene. Skal også fikse en liten oljelekkasje på motoren også først.

 

 

Blir nok litt roligere i denne tråden for ei lita stund til fremmover nå.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nok å gjøre ja, godt å ikke være den eneste. Har BMW med snurre jeg også, det er artig det.. Men å virkelig bruke det koster penger og da må man like å skru.

 

e34'n din var jo griserå på de første bildene.

 

Lykke til, kanskje vi sees på Rudskogen på BMW-treffet.

 

Skal på iskjøring i Sigdal med BMW ccn i mårra:)

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig prosjekt! du har ikke tilfeldigvis vært på Sunndalsøra med den bilen? :D

Hei, jeg har ikke vært der med denne nei, men kan jo være at gamle eier for enstund siden har det:)

 

nok å gjøre ja, godt å ikke være den eneste. Har BMW med snurre jeg også, det er artig det.. Men å virkelig bruke det koster penger og da må man like å skru.

 

e34'n din var jo griserå på de første bildene.

 

Lykke til, kanskje vi sees på Rudskogen på BMW-treffet.

 

Skal på iskjøring i Sigdal med BMW ccn i mårra:)

 

Takk for det. Ja, man må like å skru.. Selv jobber jeg som bilmekaniker, og når dagen er omme, er man vanlighvis lei, så jeg tar det med ro og gidder ikke forhaste meg, da blir jeg bare mer lei. Kommer til å bruke litt tid på denne bilen, så når den er ferdig er usikkert.. Må først også bestemme meg helt for hva slags motor jeg vil sette nedi igjen.. Har jo en 3,5 stående.. men vet ikke om jeg vil ha den nedi denne. Får se:)

 

Og bilen er gaanske så fin å se til, foruten de skadene på ene siden, men dette blir jo også fikset nå:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke vært der med denne nei, men kan jo være at gamle eier for enstund siden har det:

 

Ja, for jeg husker en prikk lik bil som skulle inn på hunde utstilling, så han fikk gratis inngang fordi bilen var så fin!:lol::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Da var det kjøpt ny motor gitt. 3,5, komplett med gear, ledningsnett, mellomaksling osv.

 

Planen var 3,8 Turbo som VS Motor skulle bygge, men pengene rekker ikke akuratt nå, så får klare meg med 3,5 enstund:)

 

Kjøpte meg en E30 325i igår også, så det går noen kroner dit også..

 

Kommer noen bilder så fort jeg får gjort noe mer, blir vel litt i påsken sikkert.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom "ny" motoren også.

 

M30B35 med manuell kasse.

 

Ser ut for at den er i meget bra stand, ingen oljelekkasjer el.lign ifra motor. Men svetter ifra simmeringen ifra utgående aksling på gearet. Men det er typisk getrag/bmw. Så den skal byttest:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår