Gå til innhold

Sierra stv stjålet! Hov området.

Ranger emnet


K.Johnsen

Anbefalte innlegg

Bilen sto på en buss-stopp i fall pga motorhavari. Ikke pen å se på. Ble borte natt til mandag. Ikke at sierra`n er så veldig mye å ha, men den/de som har stjålet den kommer veldig til å angre på at de har stjålet noe fra meg. Det var veldig dumt. Så den som vet eller har sett noe kan få lov til å ringe meg. nr står i signatur. Bilen er 91 sierra stv. svart øverst og sølv nederst. sota ruter. Til dere som kommer med spydigheter o.l, spar dere. Ikke veldig i humør til det nå.

Audi 90 quattro.

Selges:

Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser.

1/10 nitro rc bil. RTR.

Kenneth Johnsen 95 73 91 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at den ikke er fjernet av det lokale viking/falc som feilpark da ?

Det var det første som slo meg også, men har vært i kontakt med alle slike firmaer i nærområdet. De sa også det at når det er snakk om inntauing så blir eier kontaktet først.

Audi 90 quattro.

Selges:

Audi s4 turbo, grenrør, downpipe og dyser.

1/10 nitro rc bil. RTR.

Kenneth Johnsen 95 73 91 81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det første som slo meg også, men har vært i kontakt med alle slike firmaer i nærområdet. De sa også det at når det er snakk om inntauing så blir eier kontaktet først.

 

Dette er bare BS at eieren blir kontakta før bilen blir tauet om den er hensatt et sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare BS at eieren blir kontakta før bilen blir tauet om den er hensatt et sted..

 

Dette praktiseres noen plasser, men sier jo ikke at det har skjedd i dette tilfelle da.

 

Vist bileier har kontaktet alt av selskaper som driver med borttauing uten at de har bilen, så er det vel bare å kalle en spade for en spade også gå ut ifra at den er blitt stjålet..

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår