rs_cr Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Snublet over denne tråden på vwvortex.com. Helt sinnsykt mye fett. Og har du modem skal du få slite med denne: Tidenes mk1 galleri Limer inn noen smakebiter selvfølgelig :D Og til slutt en som jeg tror Baldrick vil like: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 über fete biler :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Denne likte jeg virkelig !! ahh.. Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Sjekk denne rakkeren! Ser ut som autentiske rustskader under støtfangeren bak!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Den svarte var... S-E-X-Y !!!! EDIT: Og se her ja... min favoritt-old-school-Golf-mk1 Denne Caddy'en var ikke så gæren... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 "Could not connect to remote server http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1103015" :( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Kid-A "Could not connect to remote server http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1103015" :( merkelig... funker fint både på jobben og hjemme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 VWVortex er dødt... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkis Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Kid-A VWVortex er dødt... Kanskje for deg men for oss andre normale lever den i beste velgående:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Faktisk en norsk en på side 3 i vortex tråden også...... Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Noen som har noen idé om hvorfor hverken Opera eller Explorer hos meg finner VWVortex? Har vært der mange ganger før, og bruker ofte Scirocco-forumet. :( Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Kid-A Noen som har noen idé om hvorfor hverken Opera eller Explorer hos meg finner VWVortex? Har vært der mange ganger før, og bruker ofte Scirocco-forumet. :( Jeg har samme problem...Får heller ikke opp noen av bildene i andre tråder som boramannen poster. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Den svarte øverst var jo mega SEXY!!! nydelig kjerre. syns denne var fin også jeg syns denne var stilig også.. av en eller annen merkelig grunn :) nei må nok ha en 1er en eller annen gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Originally posted by Golfy Jeg har samme problem...Får heller ikke opp noen av bildene i andre tråder som boramannen poster. Takk, da er vi i hvert fall flere :) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Nå får jeg opp Vortex igjen - merkelig Men gledelig! :cool: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg