CaRBoNE Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei. var på godkjenning me tralla.. 740gle 87mod... alt var strøkent untatt en ting.. eg har kobla konstant tåkelys på bake. tok berre ei ledning fra kjørelys og over.. slik at heile lysrekka lyse .. dette var vist ikkje "lovlig". tok av ledningene og da vil ikkje tåkelysa bake slå seg på via bryter.. har prøvd og koblet litt om. men i og med baklysa går på eit kretskort er dette ikkje så lett.. NOKEN SOM HAR NOKEN GODE TIPS!! :) Siter Aldri la love & regla gå forran sunnfornuft:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 du må sjekk opp i det dær, det ejo ikke påbudt med tåkeslys. . å æ trur det e låv med 3 lys bake også. . bei det ener eller toer feil? omså e så kan du jo bærre ta bort lasken fra kjørelyse som du har laga, å kjør med 2 baklys når du ska på etterkontroll. . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Dei lyktene som er på bilen skal fungere, men er no berre 1`er feil for defekt lysepære. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Kan du ikke bare sette det tilbake på bryteren da, slik at den er som orginal, og koble så sidene til hverandre. På Audi'n min har jeg byttet holder slik at jeg har både baklys og bremselys i tåkelysene og det kan skrues av/på med bryteren. Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740 230k( Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 eller bærre drit i det, vest det va bærre det, så e biln din godkjent;) grattulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg