Gå til innhold

Lite problem med 360 lyd

Ranger emnet


Amund:)

Anbefalte innlegg

Hei hei folkens.. vet ikke helt hvor jeg skulle legge inn dette tråden, men prøver her.. håper det går bra.

Akkurat kjøpt meg prosjektor, der går det fra dvi kobling på prosjektoren, og over til en slags omformer\switch eller hva jeg skal kalle den, som gjør at kobler dvi til der, og får hdmi kabel fra andre siden som jeg kobler i xboxen, blir meget bra bilde. Men problemet er lyden... har en utgang på prosjektoren, men det funker ikke.

Vil tro a jeg på en eller annen måte må få koblet 360 opp mot forsterkeren.. hvordan gjør jeg dette? Håper noen kan hjelpe meg.

 

PS: Flott forum!

 

Mvh Amund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår