Costner Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hei Har kjøpt meg xeonlook pærer til tåkelysa men vet noen her om jeg må av med fanger`n for å skifte eller om jeg kommer til under ? Bilen er en A4 Avant S-Line 2005 mod. B7 Siter - 05. Audi A4 Avant 2.0TD S-Line B7 Silber Met. - 00. Audi A3 1.9TD sport.Chipped. Black Met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msandvold Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Hei Har kjøpt meg xeonlook pærer til tåkelysa men vet noen her om jeg må av med fanger`n for å skifte eller om jeg kommer til under ? Bilen er en A4 Avant S-Line 2005 mod. B7 Er vell bare av med plastdekselet/nettingen foran tåkelysene, ha ett flatt skrujern tilgjengelig for å vippe av mothakene i plastdekselet/nettingen og så er det to skruer til selve lykten. Siter Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro [212HK-450nm] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Costner Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Er vell bare av med plastdekselet/nettingen foran tåkelysene, ha ett flatt skrujern tilgjengelig for å vippe av mothakene i plastdekselet/nettingen og så er det to skruer til selve lykten. Nei, ingen deksel/netting her. Må nok enten under eller av med fanger tror jeg. Siter - 05. Audi A4 Avant 2.0TD S-Line B7 Silber Met. - 00. Audi A3 1.9TD sport.Chipped. Black Met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Du sier det er en A4 S-Line. Hvis du ikke har S-Line eksteriørpakken er det litt verre å bytte pærene i tåkelysene. Da må du ta av plastdekslene under bilen og gjøre jobben under i fra. Du trenger ikke ta av fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Costner Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Oki, tnx, det letter en del ja :) Siter - 05. Audi A4 Avant 2.0TD S-Line B7 Silber Met. - 00. Audi A3 1.9TD sport.Chipped. Black Met. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg