Volvo Råner'n Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Pappa har en golf II som jeg selvfølgelig må style litt, og jeg lurer på om jetta lykter passer rett på uten at jeg må gjøre noen modifikasjoner. Passer noen deler fra noen andre vw biler som jeg kan sette på?? Siter Volvo 244 dl -82 b230k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Jetta fronten passer perfekt :) Ellers passer alt annet fra jettan også, utenom bagasjen, fordi det er likt :) Corrado har noen deler som passer med litt justering :D Og vi vel nevne golf 1 også. EDIT: Det er noe forskjell på eldre og nyere golf 2 oxo. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Volvo Råner'n Pappa har en golf II som jeg selvfølgelig må style litt, og jeg lurer på om jetta lykter passer rett på uten at jeg må gjøre noen modifikasjoner. Passer noen deler fra noen andre vw biler som jeg kan sette på?? Må bytte frontseksjon for å sette inn jettalykter... (innfestingen til lyktene) Enkel sak å finne på høggern el noe.. Ellers passer ALT fra jetta helt til man kommer bak... Interiør og fjører/dempere fra corrado passer vel over oxo... Bremser oxo... Ellers er det noe likt fra audi oxo da.. rundt samme årstid.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 Eller bare kjøpe seg Jetta christer? ;) "volvo Råner'n" :) Jetta rox! :D Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg