c-bremv Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei! Da jeg var ute å kjørte igår oppstod det plutselig problemer med FT motoren min. Det ser ut som slangen som går fra toppen av veivhusventilasjonen har blåst av, og all ojen i motoren sprutet rett ut i motorrommet! Jeg kom meg heldigvis hjem før hele motoren skjærte seg... Hva gjør jeg? Hvor skal denne slangen fra veivhusventilasjonen? Og hvordan går det det an at absolutt all oljen på bilen sprutet ut derfra? Noen som kan hjelpe meg med problemet? Finner ikke noe svar på dette på forumet fra før.. Mvh Christoffer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Høres ut som du trenger nye stempelringer, mye trykk kjører du ? Om du er hedig kan det vere topp pakningen. du har vertfall unormalt mye trykk i bunnpannen. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 sett på trimstempel og bytt slange Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 trimstempel faktisk.. Tror dette er en tråd mr. Reodor F kan svare på, da han er høyeste medlem i veivhusventilasjonspolitiet på forumet.. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg