Gå til innhold

Morsom og spesiell bil til max 300 000?

Ranger emnet


Gjest

Anbefalte innlegg

Har en 99 mod Forester som er totalt ombygd med 2004 mod 2.5L STI motor,2004 mod STI drivverk og STI 6MT kasse,shortshift,R180 bakdiff,ny Turbonetics E-50 turbo,snudd innsug,Fmic,GEMS sprut,STI bremser++++..Spes nok? :)

 

Interessert så pm for pris.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bårdemannen! Skal det være skilt på denne kjærra? Og hva skal den brukes til?

 

Skal bilen være i topp stand, eller er det noe du/dere skal mekke litt på?

 

Skal være skilt, ikke eldre enn 98 mod pga lån, og ingen av oss er nevneverdig flinke til og skru, så ikke noe homemade prosjekt greier her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en snutt hvor Jeremy Clarkson tester TVR 350, Opel Speedster og Lotus Elise. Ifølge han var opelen KLART best, såfremst det var snakk om 210 hesters utgaven.

 

Tok et kjapt søk på finn og autodb, bare for og bli skuffet over at den råeste utgaven jeg fant hadde 147 hester.

 

Meh :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en snutt hvor Jeremy Clarkson tester TVR 350, Opel Speedster og Lotus Elise. Ifølge han var opelen KLART best, såfremst det var snakk om 210 hesters utgaven.

 

Tok et kjapt søk på finn og autodb, bare for og bli skuffet over at den råeste utgaven jeg fant hadde 147 hester.

 

Meh :P

 

Til å være en bil med en egenvekt på 850kg er ikke det så dåli:)

 

Men Speedster Turbo har 200hk...

http://www.dinside.com/motor/bil/tester/opel/speedster/pa+tur+i+en+plastikkrakett/art90259.html

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Det er jo så og si en lotus elise. Laget av samme folka på samme fabrikk. Men grunnen til at Clarkson utropte den som soleklar vinner, var den turbomata motoren på 210 hk.

 

850 kg og 210 hk til 250-300 000? Blir VELDIG intresant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt bank og kjøp deg en Lancia Delta Integrale Evo

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15414785&sid=xz6cabl5tCy297528&WT.svl=Link

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15368123&sid=xz6cabl5tCy297528&WT.svl=Link

 

Jeg fikk iverfall lån i Sparebank 1, men det er noen år siden så mulig at de har forandret på politikken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytt bank og kjøp deg en Lancia Delta Integrale Evo

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15414785&sid=xz6cabl5tCy297528&WT.svl=Link

 

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15368123&sid=xz6cabl5tCy297528&WT.svl=Link

 

Jeg fikk iverfall lån i Sparebank 1, men det er noen år siden så mulig at de har forandret på politikken sin.

 

Er det ikke dårlig kvalitet på disse bilene da? Bare det jeg har hørt fra folk som har hatt sånn bil.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15377122&sid=xz4cba4eQ_3376713&WT.svl=Bilde

Hva med denne?

Tror nok ikke det finnes like denne på norske veier.

Synd den koster litt mer enn 300000:ratatatat

1993 Mazda 323 GT-R

1998 VW Passat 1.8T

1996 Nissan Primera 2.0 SRI

1996 Seat Ibiza 1.4 med masse ekstra plastikk(solgt)

1994 Audi 80 2.0(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dårlig kvalitet på disse bilene da? Bare det jeg har hørt fra folk som har hatt sånn bil.

 

Min erfaring er at det ikke er verre en andre liknende biler f,eks cosworth og div Audi fra samme tidsperiode. Men det kreves at en er flink med vedlikeholdet og ikke lar ting forfalle, men det gjelder jo de fleste biler.

Største problemet hvis en bruker bilen dagelig er at det ofte tar litt tid å få tak i deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALDRI!!!!!!!!! finn på å kjøpe italiensk! Hold deg langt pokker unna lancia intergraler, Alfa romeo 155 og Q4 generelt!

 

Det er noe av det største drittet du kan kjøpe noen gang! for å ikke nevne umulig å få tak i deler til en blodpris!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det ikke er verre en andre liknende biler f,eks cosworth og div Audi fra samme tidsperiode. Men det kreves at en er flink med vedlikeholdet og ikke lar ting forfalle, men det gjelder jo de fleste biler.

Største problemet hvis en bruker bilen dagelig er at det ofte tar litt tid å få tak i deler.

 

Tull! Du trenger ikke å måtte vedlikeholde bilen din 2 ganger i uka for at den skal holde ut normal kjøring!

Da snakker jeg generelt drivverk og motor som er problemet!

 

Rusta og elektronikken er feil fra fabrikk originalt!

 

Skulle du være uheldig og få "the munchkins" og gasse på litt hardt når snøen faller så raser du NOE garantert!

 

Har selv eid 155Q4 og intergrale 8v

Største møkka jeg noen gang har satt mine rævballer i!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår