Gå til innhold

Tilnærmet død 1991 mod 2,3 E

Ranger emnet

Strek1

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier er bilen min relativt død.

Følgende skjedde: Jeg kjørte i ca 90km/t, hadde kjørt omtrent 5 mil da bilen plutselig mister all trekkraft. Jeg må stoppe i en rundkjøring, og bilen går helt fint på tomgang. Når jeg drar i gang igjen stopper bilen. Den starter igjen med en gang, men ved 60 km/t mister den trekkrafta igjen. Stopper umiddelbart og bilen går fint på tomgang i 2 minutter. Da dør den.

Prøver med jevne mellomrom og starte den, og den tenner men dør igjen med en gang.

Falken kom og kjørte bilen til et verksted. De klarer ikke lokalisere feilen etter flere timer med feilsøk. Bilen går over 2000 omdreininger, men stopper under 2000rpm.

Det er en slange i motorrommet som skal være hard, men som har vært myk en stund. Det er en returslange med olje fra veiva syns jeg å huske. Sitter på høyre side av blokka nede på motoren. Har fått tips om at det kan være den!

Andre tips mottas med stor takk!!!

Ekte mannfolk kjører turbo :coplight

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår