Dammed Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jah er det noen her? Kjører en japse, så amcar klubber er vel rimelig utelukket. :) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 ingen som vet? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Haha, er en klubb som kaller seg Street Sliders eller no.. Lykke til. A-Klasse Merce med vinge, gammal Corolla med veilside styling og jævlig shogun vinge osv.. Det er disse gutta som blir fratatt lappen for å spinne med ett hjul på street meetsa.. Uheldige er de! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 eksisterer Ålgård Gatebilklubb enda? stavanger sandnes gatebil klubb eller noe syns jeg å huske.. mad max.. Er det jeg kommer på i farten.. Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg holder nå til i sandnes/stavangerområdet og har Honda Club of Norway som klubb :p Er mye sivilpoliti på veien mellom rennesøy og sandnes.........er ikke særlig lurt å spinne avgårde der for å sei da slek :D Europavei 39 er sterkt overvåket med kamera, fotobokser, og sivilsnut iallfall på dagtid sistnevnte. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ehr, håper du ikke mener E39 i stavanger, her er det ingen fotobokser, og kamera har jeg ikke sett..Eller, tror jeg har sett et par for leeenge siden (kan hende de har fått i ettertid da, men de har ikke reagert på meg:P) Sivilsnut er det nok av! Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Street Angels CC da? ;) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakhjulboogie Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Street Angels ja... En kameratgjeng fra sør-Karmøy ser det ut for. Har allerede Superstreet Haugesund her oppe i "nord", så ser ikke for meg at det kommer til å bli svære greier. Var det ikke en klubb eller noe som kalte seg Trim for eldre på sørsida av fjorden? Der var det vel litt liv tidligere. Har også sett flere biler med Mad Max Motorklubb elns. i frontruta. Siter I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy! -Tom Waits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hondaen? Litt naiv eller? Eneste boksene i distriktet er mellom sandnes og klepp og i rennfast. Ellers er det bare å se etter to antenner og blålys i grillen -så tut å kjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Er kamera på veien mellom stavanger og sandnes, er merket med det også. Hvorvidt det blir brukt til å ta fartssyndere er en annen sak :) Er ikke alltid så lett å se mørkeblå lys i grillen en mørk høstaften.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Ehr, håper du ikke mener E39 i stavanger, her er det ingen fotobokser, og kamera har jeg ikke sett..Eller, tror jeg har sett et par for leeenge siden (kan hende de har fått i ettertid da, men de har ikke reagert på meg:P) Sivilsnut er det nok av! selve klubben slik jeg forsto det er lagt ned (tok for mye tid å energi ble jeg fortalt). Men de leier enda lokale å ser det er lys der til tider så noe skjer der vell. Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Typisk, jeg flytter fra Rudskogen og østfold gatebil klubb til en by som er større mens som har verken bane eller klubber. :( Uff, noen som har lyst å danne klubb? :P Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 "vi vil ha bane i stavanger omegn"-klubben=D og til dere som nevner banen på reve nå, det er en GOKART bane.. :P Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg