AudiRS4 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Ja listen er ikke liten hans! begynner neste uke på snurre oppgraderingen! får jeg tiden imorgen kveld når jeg kommer hjem, skal jeg bytte lykter og senke bak Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Bare ikke senk så mye bak at den blir lavere der.. Æsj, hater det. ødelegger hele looken på bilen synes jeg. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Bare ikke senk så mye bak at den blir lavere der.. Æsj, hater det. ødelegger hele looken på bilen synes jeg. TROR DU?? nei enten blir det litt stuk, eller så blir den HELT likt senket.. skal ikke ha noe bmw stuk !:p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 20, 2009 Rapporter Share Skrevet April 20, 2009 Hahaha, bra :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 22, 2009 Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 ny snurre på gang eller?? update??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2009 ny snurre på gang eller?? update??? har ny snurre på gang ja :) lite med update.. men rekner med og begynne neste uke.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimmi Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 har du senket den? skal ha meg felger til en helt original a4, burde jeg ha 17 eller 18? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet April 23, 2009 Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 nei eg tror ikke den er noe særlig senket.. får den nok myyyye lavere :P men du kan sende meg d turbokittet ditt om du ikke gidd like vel. eg kan sikkert avse 4-5K til deg då.. :D tror det blir et stykke syk b5 av den bilen din når du er ferdig.. den var jo ganske bra fra før av, men de siste innkjøpene er jo ikke akkurat feil. husk masse bilder under veis Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2009 hehe, ja senket er den.. ;) 17" om en vil gå så lavt :) hehe, tror du det tim? ja håper det blir bra:) nei de siste innkjøpene blir sikkert prikken over i'en det :) håper jeg! jada, bilder skal jeg ta;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2009 var idag på biltreff i ålesund, og fy faen , jeg skal aldri kjøre ombord en ferge når det er fjøre! lenge leve quattro !:D vasket også bilen skikkelig igår, så får se om jeg ikke for legge ut noen bilder ikveld eller imorgen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hvor høy er bilen din på det laveste punktet? (hvis du har målt da) Beklager hvis du allerede har nevnt det! :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 var idag på biltreff i ålesund, og fy faen , jeg skal aldri kjøre ombord en ferge når det er fjøre! lenge leve quattro !:Dvasket også bilen skikkelig igår, så får se om jeg ikke for legge ut noen bilder ikveld eller imorgen :) heh:) va like før vi sto fast på ferga:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Hvor høy er bilen din på det laveste punktet? (hvis du har målt da) Beklager hvis du allerede har nevnt det! :) fremme er den mellom 1-1.5 cm :) har ikke målt skikkelig, men kan gjør det senere ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet April 26, 2009 Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Såg ikkje noke mer av deg på vei inn igjen... Vart du PARKERT!!:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 Såg ikkje noke mer av deg på vei inn igjen... Vart du PARKERT!!:D hahaha, hør på han ! vell, hadde jeg hatt enplass mellom 4-500 hk så hadde nokk jeg også komt etter :p men kom seint av fergen, og va bare 3 bilen igjen når jeg kom til ørsta ;P så fort nokk gikk det :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg