AudiRS4 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2009 (endret) Et bilde av bilen fra biltreffet i Ålesund Lørdag Endret April 26, 2009 av AudiRS4 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 fått inn nyturbo nå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 fått inn nyturbo nå?? robert er treig, har masa pån i flere uker:D men han har en GOD unskyldning for å chillie litt med trimminga:op: Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 fins ingen unskyldning for ikke å trimme.. jeg hadde ikke klart å vente iallefall:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 tror nok du ville gjort det samme;) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 fins ingen unskyldning for ikke å trimme.. jeg hadde ikke klart å vente iallefall:P så du ville heller mista skilta?;) bra noen er kloke :p Men skal vise bilen imorgen, har skiftet til gule strygge orginal pærer i hovedlyktene, hevet bilen :S:S:S og byttet side rutene fremme uten sot.. Men får jeg vist bilen imorgen, blir det xenon, myyyyye senk og side ruter fremme med sot ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Noen nye bilder :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 28, 2009 Rapporter Share Skrevet April 28, 2009 Peeent robert :) Hvordan har du festa luftfilteret ditt ved innsuger? Har du noe kit med varmeskjold eller har du laga selv? Var litt vanskelig å få festa filteret her. Nå har jeg bare festa det med en metallstreng fra siden og bort til filteret. Funker greit, men er ikke noe pent. Ellers henger det liksom i bare i innsugsslangen :S Pent med lakkert deksel også! Dette må jeg vurdere :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Peeeeeeent :D du må vel nesten bytte hjul før du triller inn til kontroll også? Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 så du ville heller mista skilta?;) bra noen er kloke :pMen skal vise bilen imorgen, har skiftet til gule strygge orginal pærer i hovedlyktene, hevet bilen :S:S:S og byttet side rutene fremme uten sot.. Men får jeg vist bilen imorgen, blir det xenon, myyyyye senk og side ruter fremme med sot ;) hehe har allerede mista skilta jeg :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Digget motordekselet ditt, da. Det er ikke originalt, er det? Jeg har et sort, slitt et? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Faen så strøken:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Peeent robert :) Hvordan har du festa luftfilteret ditt ved innsuger? Har du noe kit med varmeskjold eller har du laga selv? Var litt vanskelig å få festa filteret her. Nå har jeg bare festa det med en metallstreng fra siden og bort til filteret. Funker greit, men er ikke noe pent. Ellers henger det liksom i bare i innsugsslangen :S Pent med lakkert deksel også! Dette må jeg vurdere :) Filteret henger der bare det :p men har varmeskjold liggende, men orker ikke og montere det før jeg begynner på alt det andre :) Ja, er finere med lakkert motordeksel :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Peeeeeeent :D du må vel nesten bytte hjul før du triller inn til kontroll også? Hjula sa de ikke noe på ;) heldigvis :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Digget motordekselet ditt, da. Det er ikke originalt, er det? Jeg har et sort, slitt et? Det er orginalt jo :) har bare lakket det ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg