veegard Skrevet April 3, 2009 Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 Virker ekstremt digg at alt faktisk virker da, ingenting som må pusses ned, strammes godt, smøres opp, lakkes sidelengs, knirking i paneler, ting som faller av, rust, flassing i lakk, dyre ting som slites ut, som clutch, bremser og det som verre er. Man slipper jo så ekstreemt mye å tenke på! Men så er det jo et verditap uten sidestykke da.. Men om man har råd til å la være å tenke sånn, så er jo det kanskje greit.. :p Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2009 hehe, ja har råd til mange bilder for en pris av en B8 09 mod! men det blir og kjøre denne kjærra så lenge ;) få den fin og brukende med hk ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 4, 2009 Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 Greit nok at man kan ha råd til en ny bil med garantier osv. Men er ikke servicene på disse bilene skrekkelig dyre? Er vel lite man kan gjøre selv uten at det går ut over mobilitetsgaranti osv..? Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2009 ang service på nyere biler har jeg ikke peiling på.. synst igrunnen serviceen på min er dyr nokk jeg, og den må snart på service! men olje skal de ikke skifte denne gangen, har spess olje som er mye bedre og H****** dyr! :p Har bestilt større dyser til bilen, og de kom idag :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 Får også ny Lmm snart :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Har akkurat snakket med en kompis hjemme, som holdt på og skifte ut stoff interiøret mitt med nye skinn interiøret :D Får se om jeg får et bilde senere :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Noen bilder :) Og som dere ser så er ikke midtarmlenet svart skinn, men det er på veg da de jeg kjøpte interiøret med ikke hadde det inne da jeg bestilte! men er på veg og blir skiftet so fort det kommer :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 6, 2009 Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Niiiice :) betalte for dette da? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2009 Niiiice :) betalte for dette da? En helt grei pris :) 10 store Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Da var det bestilt nytt oljefilter, Nytt hjullager og VAG COM.. VAG COM var så billig at jeg bare måtte bestille for og prøve :p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 er du også plaget med at bilen svelger hjullagrene hele?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet April 9, 2009 Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 Hvor kjøpte du vag-com? Jeg vil også prøve.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 er du også plaget med at bilen svelger hjullagrene hele?? vil ikke akkurat si plaget, men har et fremme som jeg tror et gåent, så kjøpe et nytt slik jeg har om det skulle vær gåent ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 (endret) Noen som har vert borti denne? http://bilkabel.com/index.php?main_page=product_info&products_id=3 Hvertfall den jeg har bestilt, så billig som den var så måtte jeg bare prøve :) Endret April 9, 2009 av AudiRS4 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2009 (endret) Hvor kjøpte du vag-com? Jeg vil også prøve.. Jeg kjøpte denne.. http://bilkabel.com/index.php?main_page=product_info&products_id=3 Om den funker er en annen sak! men det gjenstår og se ;) Endret April 9, 2009 av AudiRS4 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg