Haansi Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ja, det var han ja :) Håper han vil selge grillen enda.. Men ja, får ta en tur oppover når bilen er 100% :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Ja, det var han ja :) Håper han vil selge grillen enda.. Men ja, får ta en tur oppover når bilen er 100% :) hehe , alt selges for rette summen ;) ja du får gjøre det ;) først må jeg få skiftet alle delene :P Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Da er 2 nye facelift framskjermer bestilt ;) skal valses Maximalt og lakkes ! skal også valse bakskjermene, men blir ikke like mye som framme da men Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Da er 2 nye facelift framskjermer bestilt ;) skal valses Maximalt og lakkes ! skal også valse bakskjermene, men blir ikke like mye som framme da men eg og vil ha facelift skjermer!! koffor bytter du ut de gamle egentlig? du har orginalt facelift sant? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 hehe, du får kjøpe deg da;p har orginal facelift ja! for i vinter vart jeg litt ivrig og leiket meg litt for mye.. en sving jeg alltid bruker og ligge bredt så fekk jeg kontra og havnet i grøften, og der stod det selvfølgelig et skilt som tok og bulka skjermen på høgre siden.. så fikk jeg skjermene for 2000,- å då kjøpte jeg bare! skjermen på venstre siden er helt fin, men blir seende domt ut når det er bare ene siden som er valset helt ut :p så kjøpte 2 for at det skal se likt ut :) Snakket med en kompis istad i telefonen og menst jeg snakket med han ble han stoppet av politiet..de kikket på at blinklysene lyste oransje hele tiden.. hvis man fjerner parklys pærene hos bmw så lyser blinklysene istadenfor fremme.. lurer på hvordan politie vil kikke på mine US lykter jeg :D han måtte også på visning hos biltilsynet pga bilen var så lav at de lurte på om det var senkesett på bilen, for det stod ikke i vognkortet, skal le godt om di stopper meg når jeg har 1 cm bakkeklaring og GODKJENDT senkesett i vognkortet :D:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Tja, US spec lyktene er jo ikke e-merket, så de er ikke akkurat lovlige i Norge da. Og senkesettet ditt er vel neppe TÜV godkjent ned til den høyden du har nå ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 du får si at det er markerings lys. slik som saab har kjørt i mange år.. og på nye bmw'er har de jo opplyste "øyenbryn", som då e akkurat d samme som de opplyste blinkersene på US lyktene dine:D Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Tja, US spec lyktene er jo ikke e-merket, så de er ikke akkurat lovlige i Norge da. Og senkesettet ditt er vel neppe TÜV godkjent ned til den høyden du har nå ;) Er det noe som er lovlig i norge da?? Vell, når det står i vognkortet mitt : montert godkjendt justerbar senkesatt så kan ikke politie si så mye ;) de har ikke peiling :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 du får si at det er markerings lys. slik som saab har kjørt i mange år.. og på nye bmw'er har de jo opplyste "øyenbryn", som då e akkurat d samme som de opplyste blinkersene på US lyktene dine:D Ja , vi får se om de orker og stoppe meg.. har kjørt forbi de og tatt nedi, de bare kjiket i forvirrelse og gjor ikkje noe.. og har bra mørke ruter helt frem ;) aldri blitt stoppet for sot, og har kjørt med det i snart 3 år ! :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 (endret) litt andre deler som ligger hjemme og venter på og bli montert :) 1 av dørtrekkene Forge 007 Ventilen BSR Varmeskjoldet Endret Mars 30, 2009 av AudiRS4 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Og noen bilder av bilen, tatt nå i januar/februar :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Søt sak:op: Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hvilken kelvin er det du har i lysa? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Hvilken kelvin er det du har i lysa? Nærlys : H7 35w 8000k Fjærnlys : H7 55w 8000k Grøftelys : H7 35w 6000k ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mars 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2009 Nice :) Jeg tenkte kjøre 8000 i grøftere og 8000 i nærlys :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg