pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ahh heldig du. prøver selv å spore opp et alcantara interiør men det er ikke lett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 fram stolene :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 ahh heldig du. prøver selv å spore opp et alcantara interiør men det er ikke lett Han som jeg kjøpte skinn interiøret med sa at han var overrasket over hvor vanskelig det var og få taki svart skinn til audi.. gjelder sikkert alt av skinn/dele skinn Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 fine stoler:) men så litt slitt ut?:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 går som varmt hvetebrød :) men jeg skal ha blåe alcantaraseter. det hadde jeg i passatn å di var fan så gode i forhold til di som jeg har nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 fine stoler:) men så litt slitt ut?:) kan vær pga lyset.. men er nå 10000 ganger bedre en stoff seter! og med tanke på prisen jeg betalte for de! det er nå ikke hål i de:D kommer seg med litt behandling.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 vent bare til sommersola setter inn å setene blir 1000 grader jeg har beige seter å fy f så varm di blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 vent bare til sommersola setter inn å setene blir 1000 grader jeg har beige seter å fy f så varm di blir Hehe, fordel med stoff seter på varme og kalde dager ^^ Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 klimannlegg og montere en fmic til setene?:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hehe, fordel med stoff seter på varme og kalde dager ^^ hehe , man må lide for skjønnheten !:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 hehe , man må lide for skjønnheten !:D Hehe, bare være litt obs på at du ikke setter deg ned med kort shorts på en varm sommersdag så går det fint :op: Det svir "litt"! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 vent bare til sommersola setter inn å setene blir 1000 grader jeg har beige seter å fy f så varm di blir essda, er det kaldt så starter jeg bare bilen så varmer setene seg, er det varmt er det varmt, har jo sotet helt frem så blir ikke så mye sol inn :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Hehe, bare være litt obs på at du ikke setter deg ned med kort shorts på en varm sommersdag så går det fint :op: Det svir "litt"! hehe, tror ikke det svir mer en å legge seg inn til en bil i bar overkropp som har stått i solen i over 12 timer.. det sviiir! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøkkelknippe Skrevet Mars 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 hehe, tror ikke det svir mer en å legge seg inn til en bil i bar overkropp som har stått i solen i over 12 timer.. det sviiir! Snakker du av erfaring eller? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2009 Snakker du av erfaring eller? :P har prøvd ja.. men ikke med vilje;) det var noe i den brusen altså...:cheers: Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg