AudiRS4 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 US spec-lykter er fett :) Feteste lyktene etter min mening !;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pett3r Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 hehe, nei jeg bare kødda!jeg får vell være snill og vise det da..? puh det var bra :D blir ikke så værst med us-lyktene heller da ;) Siter - 04 audi a4 tq x 03 vw passat tdi x 99' audi a4 1.8t x 89' audi 80 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Da hadde jeg rett:op: kommer til å bli knall;) mye måtte du gi for dem da? ebay?:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Da hadde jeg rett:op: kommer til å bli knall;) mye måtte du gi for dem da? ebay?:D hehe, ja du hadde nokk rett.. ja håper det blir bra!:D kjøpte de hos 034.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Koster vel 249$ på eBay.com, hvis jeg ikke husker helt feil. Vurderte et sett med sånne selv, men gadd aldri å koste på det dobbelte av hva vanlig facelift lykter koster :op: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Koster vel 249$ på eBay.com, hvis jeg ikke husker helt feil. Vurderte et sett med sånne selv, men gadd aldri å koste på det dobbelte av hva vanlig facelift lykter koster :op: Er ikke så mye billigere på Ebay en hos 034 da ;) 10$ ca.. Og vet jo at jeg får de hos 034 også !har ikke truen på Ebay !! Dobbelte? koster jo ca like mye som vanlige facelift lykter.. OG er så og si ingen i norge som har slike på sin A4 B5 som jeg har sett.. vet bare om 1! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 Er ikke så mye billigere på Ebay en hos 034 da ;) 10$ ca..Og vet jo at jeg får de hos 034 også !har ikke truen på Ebay !! Dobbelte? koster jo ca like mye som vanlige facelift lykter.. OG er så og si ingen i norge som har slike på sin A4 B5 som jeg har sett.. vet bare om 1! Jeg har facelift lykter på vei nå, 900kr før evt. toll. US spec lysa kom på rundt 2800kr inkl. toll. Men ja, de er sjeldne i Norge. Kun sett én B5 med de her til lands. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mars 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2009 nuuudelight! vil ha slike jeg og! kan jeg? værsåsnill! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Jeg har facelift lykter på vei nå, 900kr før evt. toll. US spec lysa kom på rundt 2800kr inkl. toll. Men ja, de er sjeldne i Norge. Kun sett én B5 med de her til lands. jaja, men så er US lyktene mer spesielle en org facelift da ;) Vell, snart får du se 2 B5 som har de:D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 jaja, men så er US lyktene mer spesielle en org facelift da ;) Vell, snart får du se 2 B5 som har de:D Helt klart. Er en grunn til at jeg holdt på å kjøpe de ;) Men blir porr med de lyktene på mørk bil (eneste grunnen til jeg ikke kjøpte :op:)! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Helt klart. Er en grunn til at jeg holdt på å kjøpe de ;) Men blir porr med de lyktene på mørk bil (eneste grunnen til jeg ikke kjøpte :op:)! hehe ;) Ja blir bra det håper jeg! skulle gjerne hatt svart bil, men for holde med mørke blå :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 mm, Kw Variant 3 bakdempere :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Mars 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Helt utrolig rå bil! Du er ikke redd for å gå laaavt ser jeg;) Er det i det hele tatt mulig å kjøre denne bilen over fartsdumper uten å skrape? Treffer du en meitemark i 110 km/t så er jo frontleppa borte!:D Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2009 Helt utrolig rå bil! Du er ikke redd for å gå laaavt ser jeg;)Er det i det hele tatt mulig å kjøre denne bilen over fartsdumper uten å skrape? Treffer du en meitemark i 110 km/t så er jo frontleppa borte!:D takk for det!:) Redd for å gå lavt nei, liker man det lavt, skal det ver LAVT :D blir lavere bak nå;) det er mulig å kjøre over fartdumper uten og skrape ja.. men ikke alle ;p hehe noen går det ann! :) hehe, om en meitemart kommer og river med seg frontlippa mi, så kan man kalle det lavt ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2009 Da kom endelig skinn Interiøret på døren :D Skal se om jeg får ut et bilde av det senere. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg