Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Hvorfor ikke front også? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 allereide en a4 b5 som he det i ørsta ! tenkte helder på rs4 front om de blir ny front.. men so lav som den e eller skal bli so trurkje ej de går med ny front.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Litt løye med S4-skjørt, bakfanger og RS4-front då O_o Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Desember 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 allereide en a4 b5 som he det i ørsta ! tenkte helder på rs4 front om de blir ny front.. men so lav som den e eller skal bli so trurkje ej de går med ny front.. Hvem sin b5 har s4 front i ørsta? Edit; Ekstreeeeemt fin A4 du har:) Har ikke sett den rundt om i volda/ørsta enda? Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Frank Skare.. full s4 styling og luftunderstell.. Takk for det !:) da har du ikke vår ofte i ørsta !! er der hver dag når jeg er hjemme fra sjøen.. tror ikke jeg har sett din helder der.. er liite i volda.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Litt løye med S4-skjørt, bakfanger og RS4-front då O_o Ironi eller? hehe får se med tiden ! har altfor lyst på Orginalt Rs4 skjermen og fangere ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 som sagt så skjer det ikke så mye her for tiden.. Ligger på Grønland og fisker reke, er hjemme om noen uker.. Har endel småpjask på bilen og styre på med når jeg kommer hjem , Venter forsatt på de 2 nye bakdemperene fra Norsk bildelsenter..som jeg har ventet på nå i snart 10 uker?? Får håpe snøen er vekk og tempraturen er høy så det er bare og justere ned bilen noen cm til, og få på brock felgene !:) Har ikke fått tiden til og levere inn bagasjeluken, motordekselet å M3 listen til lakking , så det får vente til jeg kommer hjem desverre.. og audi_a4-1,8tq.. her er bilen til frank skare.. Gamle bilen til Håkon olerud for de som vet hvem det er.. Alle har sikkert hørt eller sett bilen før.. Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Har da bestilt meg noen ting, stabstag, nytt filter og bakrutesenker !:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Var ikke ironisk nei :p Synes det blir rart å kobinere skjørt og bakfanger fra S4, med front fra RS4.. men kanskje jeg tar feil :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 hehe, vi får ser.. er bare en tanke ;) har lyst på JMS frontlippe.. men tror at lippa knekk fortere en fy, ettersom den orginale lippa tar nedi vegen bare nå ;p hehe Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Hvordan ser JMS-leppa ut da? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 hei! flott bil du har! hvor kjøpte du det FMIC-kit'et ditt, har du link? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 GTI-R : takk for det ! det er kjøpt hos Autopower.. ;) http://www.autopower.no/webshop/product_info.php?cPath=20_30&products_id=117 , der er link til det ! Haansi : her er lippen ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Desember 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 Ville heller kjørt full RS4/S4-front :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2008 har sett en slik lippe på a4 b5 i mørk farge før, og de er den fineste front LIPPA du får synst jeg da ! men om jeg skal bytte fanger fremme , så blir de muligens rs4 ja.. Muligens det blir S4 bakfanger på meg også denne mnd... har ikke helt bestemt meg..;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg