Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Nicey! Jamen, det får vi fikse :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Indeed ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Bestilt nye parklys i LED, alle lys innvendig blir byttet til Xenon white pærer, og nye skiltlys i XenonMatch :) Blir en liten opprydding bak i bagasjerommet imorgen, får se om det er noe og ta bilde av:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 er vel bare å glede seg til offshore tur i juletider! vi får ikke helikopter den 25, så ender opp med en 16 dagers tur.. masse helligdager og 2 dager overtid baler det fort på seg :D jobber du på båt eller? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 hehe, jobber på båt ja ! reiser om en uke eller noe.. 7 uker ute, men håper vi slipper og ligge ute i julen :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trimmi Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hvor mye kostet det å sote rutene ?? Vil gjøre det på min a4 også! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hvor mye kostet det å sote rutene ?? Vil gjøre det på min a4 også! :D det er gjort hjemme i stuen ;) koster ikke mye ! par hundre lapper ;) men er vanskelig om en ikke kan det siden rutene buer sann.. mine er sotet med 24% :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Har også fått skiftet alle lys innvendig til XenonWhite , og skiftet skiltlysene til Xenonmatch :) Reiser på Sjøen igjen Fredag 14 nov, så får se om det blir bestilt Camber/Caster kit fremme.. Skal også lakke oppigjen bagasjeluken da det har flaknet av Klarlakk :/ Motordekselet blir også lakket opp i samme farge som bilen ! M3 listen skal også lakkes og kommer på igjen når Bagasjeluken har blitt lakket! Vuderer og bestille polyforinger.. men får se om det får vente til etter nyttår.. Har Enda ikke fått de nye bakdemperene, men håper jeg får de før jeg reiser så jeg for skifte de og sende i retur de gamle, og se om det er noe galt med de.. får håpe bilen blir stivere med de nye demperene, så jeg kan sende den helt i bunn bake og forsatt ha fullt baksete :) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Fette Nice:D Svinkule bilder:) hvilket kamera er brukt? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Canon 350/400 D;) Husker ikke helt hva slags han hadde med :) var rundt om kring og tok bilder, vart 150 stk når vi vart ferdig :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Canon 350/400 D;) Husker ikke helt hva slags han hadde med :)var rundt om kring og tok bilder, vart 150 stk når vi vart ferdig :D Flink fotograf;) gjør seg med bilen å da:D hehe Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Flink fotograf;) gjør seg med bilen å da:D hehe hehe :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Har du byttet alle pærene inni bilen? husker du hva alle het? Jeg og Sandmo skal bestille LEDs;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2008 Har byttet alle inni bilen ja ! alle fremme , bak og under dashen.. er usikker på hva de het.. Bestilte det priv med en fyr gjennom vacn :) Ble vertfall mye finere å myye bedre lys av de! ;) Fekk endelig ny ballast til ene longlys pæren! Venter fårsatt på 2 nye bakdempere fra Norsk Bildelsenter! men er ikke så mye hast siden jeg er på Grønland:p Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg