Hurricane Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Trip/km tellere er borte vekke på Tdi'n og tenkte at det var mulig å bare bytte displayet, men har ingen aning på hva slags display det er,(delenr e.l) eller hvor det kan skaffes, noen som har tips der, så jeg slipper å bytte hele instrumentpanelet ;) Ett defekt instrumentpanel har også funket, så lenge lcd'n til Tripteller'n ikke er knust :D Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Trip/km tellere er borte vekke på Tdi'n og tenkte at det var mulig å bare bytte displayet, men har ingen aning på hva slags display det er,(delenr e.l) eller hvor det kan skaffes, noen som har tips der, så jeg slipper å bytte hele instrumentpanelet ;) Ett defekt instrumentpanel har også funket, så lenge lcd'n til Tripteller'n ikke er knust :D Går det ikke ann å ta en tur innom VW forhander og få tak i delenummer fra dem der?? Har vært behjelpelig med meg før på sånt. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Går det ikke ann å ta en tur innom VW forhander og få tak i delenummer fra dem der?? Har vært behjelpelig med meg før på sånt. Tviler litt på at Møller sitter med info om innmaten i ett Instrumentpanel, siden Lcd'n er ikke egentlig en utskiftbar del for folk flest :D Men om jeg finner ut hvem som utfører service/reprasjoner på slike deler for Møller så kan det hende at jeg får lurt ut noe info fra dem :) Men hva skjer om jeg må krype til korset her, og hente meg ett nytt panel, vil Km-standen følge bilen eller panelet? Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Tviler litt på at Møller sitter med info om innmaten i ett Instrumentpanel, siden Lcd'n er ikke egentlig en utskiftbar del for folk flest :D Men om jeg finner ut hvem som utfører service/reprasjoner på slike deler for Møller så kan det hende at jeg får lurt ut noe info fra dem :) Men hva skjer om jeg må krype til korset her, og hente meg ett nytt panel, vil Km-standen følge bilen eller panelet? Sitter ikke den måleren et eller annet sted nedi motorrommet da?? Slik at hvis du kun bytter LVD-panelet så vil det ikke skje noe med km. Er ikke sikker men... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Var oppe med panelet idag, og kunne ikke se noe som tydet på at det var noe form for Eprom til noe lagring på kretskortet, så kan jo håpe på at det lagres en annen plass :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Var oppe med panelet idag, og kunne ikke se noe som tydet på at det var noe form for Eprom til noe lagring på kretskortet, så kan jo håpe på at det lagres en annen plass :) Ja - jeg har aldri personlig vært borti dette så... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hurricane Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Vel til opplysning til dem som lurer, så følger km-standen instrumentpanelet, satte panelet ifra GL'n inn i GT'n og det var ikke riktig Km iforhold til bil :) Så ny LCD må anskaffes :) Siter ( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt ( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kan man ikke bruke vagcom e.l å justere kmstand da? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wenchis Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kan man ikke bruke vagcom e.l å justere kmstand da? Jepp, men kun oppover :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 instrumentservice driver vel med fiks av speedometer. Vet ikke hva de foreslår? om man kan bytte så går det vel og ta fra ett annet instrument? huggeren ;D Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg