Gå til innhold

Råner?

Ranger emnet


Oekern

Anbefalte innlegg

  • Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg råner ikke, jeg siger stripa! Sier ikke at jeg er ute å råner, men at jeg er ute å siger.. Ikke det at jeg gjør det så mye nå lenger men.

 

ja, du blir jo veldig mye mindre verdt når du sier du råner enn at du siger stripa...siger høres jo helt gay ut da.

du erklæres herved som vinner av prisen, årets ikke-råner som er råner og råner, men sier siger isteden for.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du erklæres herved som vinner av prisen, årets ikke-råner som er råner og råner, men sier siger isteden for.

 

Damn right.

 

Hva i helvete er problemet ditt egentlig? Stor i ord liten på jord! Noen som var stygg med deg når du var liten?

 

Grin a, gå til angrep på ham du..

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet om folk er rånere er så subjektivt at det er umulig å konkludere med noe som helst. Men vi kan jo prøve. Selv mener jeg at jeg råner, men at jeg ikke er noen råner ;)

 

Skrev en skoleoppgave om dette i fjor (lagde til og med en tråd), hvor jeg konkluderte med at det å råne er noe alle kan gjøre, mens råner forbindes med noe harry. Tror dere ikke det kan være noe der?

 

 

Eirik

 

 

Enig! Å råne og å vere råner er to vidt forskjellige ting. Er sant som nokon skriver at nokon rånere har WB, terningar, biltema kapslar og spoiler. Dette er jo harry, ja. Men some har ikkje råd til dyre delar. Men, men. Kan vere tøft sjølv om det er harry, men nok om det. Uansett om du råner kvar dag så treng du ikkje vere "ihuga" råner!!

Old Kadetts never die!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke har jeg rullemalt bil, ikke drar jeg til Strømstad i påsken, ikke har jeg wunderbaums og ikke hører du bilen før du ser den. Men jeg råner en god del ;)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råner ikke, jeg siger stripa! Sier ikke at jeg er ute å råner, men at jeg er ute å siger.. Ikke det at jeg gjør det så mye nå lenger men.

 

Du råner opp og ned stripa, men har mindreverdighetskomplekser på grunn av dette:) vi skal støtte deg gjennom denne tunge perioden...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har det seg sånn at enkelte blir helt paniske når noen mener bilen dems er ''rånete'' eller når noen kaller andre en ''råner''?

 

Folk kaller ALLE bila i gårdsplassen min for ''rånebiler'' fordi de blir brukt mer enn en gjennomsnittlig passat eller avensis...

Ikke no problem det, rånebil er jo ikke et stygt begrep! Ikke er det stygt å kjøre mye bil heller..

 

Kall gjerne bilene mine rånebiler og kall meg gjerne råner:D

~Wild Racing~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har det seg sånn at enkelte blir helt paniske når noen mener bilen dems er ''rånete'' eller når noen kaller andre en ''råner''?

 

Folk kaller ALLE bila i gårdsplassen min for ''rånebiler'' fordi de blir brukt mer enn en gjennomsnittlig passat eller avensis...

Ikke no problem det, rånebil er jo ikke et stygt begrep! Ikke er det stygt å kjøre mye bil heller..

 

Kall gjerne bilene mine rånebiler og kall meg gjerne råner:D

 

ja, i tillegg kaller dem folk sjuke i hue pga at DEM ikke innser sjøl at dem råner og er SÅ utruuuulig redd for å bli assosiert med det, da sier jeg bare en ting: selg "gatebilene" kjøp deg ford siesta 1.1 og sixpence-lue.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår