kay arne Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 kjell magne sitt lille prosjekt ikke like fin nå Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 hmm..lekkert...MEN...hva skal gjøres?mulig du har skrevet det før..men.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 blir vel nesten allt utenom og bytte farge får vi håpe Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 hmmm...hva var galt med den før da?synes den så rå ut jeg.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by wicky124 hmmm...hva var galt med den før da?synes den så rå ut jeg.. Mye vil ha mer, vel :) R28 på bakluka betyr kanskje VR6 under panseret? Siden den er en del tyngre, blir det vel gjort diverse mods for å få det til å bli bra vektfordeling osv... Men det kan jo hende jeg tar feil da.. Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by magzmod Mye vil ha mer, vel :) R28 på bakluka betyr kanskje VR6 under panseret? Siden den er en del tyngre, blir det vel gjort diverse mods for å få det til å bli bra vektfordeling osv... Men det kan jo hende jeg tar feil da.. Det står VR6 i grillen.. :rolleyes: Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by magzmod Mye vil ha mer, vel :) R28 på bakluka betyr kanskje VR6 under panseret? Siden den er en del tyngre, blir det vel gjort diverse mods for å få det til å bli bra vektfordeling osv... Men det kan jo hende jeg tar feil da.. hm.. er ikke dette allerede en VR6? Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 se litt mere nøye på det øvre bilde, kansje det er turbo og:D :D Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by kay arne se litt mere nøye på det øvre bilde, kansje det er turbo og:D :D DOH! Jaja... hva med de videre planene da? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by AudiDefender hm.. er ikke dette allerede en VR6? Ved nærmere ettersyn så var det vel det ja... men jeg ser ingen motor på bildene under, så det kan jo hende jeg har delvis rett da :) (i forhold til vektfordeling) Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Den Golfen der er barsk. Hvorfor i faen skal han ta den fra hverandre? Den har jo faen meg alt untatt felger som fyller ut hjulbuene :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Flere som velger R-motorvolum emblem ser jeg.. yodude Men det skulle vært lik font på begge talla da.. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet Desember 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 jonte: da må han på med 19", det sitter 18" på bildet dem fyller ut mere en nok.. SpeedWell: var litt uheldig med den fonten noen gamle bilder fra i fjor vinter Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by kay arne jonte: da må han på med 19", det sitter 18" på bildet dem fyller ut mere en nok.. Tenker på i bredden jeg.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by kay arne jonte: da må han på med 19", det sitter 18" på bildet dem fyller ut mere en nok.. 18" på er vel egentlig rått nok..? :) hm.. sitter 205 på den nå? får dytte på noen 225 da serru! :cool: Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg