andre1 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei! Jeg skal til å kjøpe en 07mod v70 126hk disel. Planen var å få cippet den opp ,men etter en tlf samt med volvo i kr.sand så ble jeg i tvil. mekanikeren jeg snakket med sa at de hadde hatt en rekke v70 samt xc90 inne med enten motorhavari eller kassehavari etter chip, årsaken til dette var i følge mekaniker at motoren ikke er bygd for så mye Nm ei heller kassen. mekaniker frarådet på det sterkeste å øke efekten. Hva er erfaringen til dere som har chipet bilene deres? er det stor grunn til uro her ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 husk at det har litt med bruken også da. spesielt passe på å få den skikkelig i gir før du trår til igjen, ikke gi BÅNN gass rundt turtallsregisteret som gir mest nm og der er det ofte 3.gir som er det svakeste giret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesten Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 tror du kan chippe den med nesten 100hk på bsr! ikke noe farlig så lenge du n\bar chipper bilen! veldig på som får noe problem med det. Siter Volvo V70 "R" 2,5 Turbo. 00mod http://www.bilforumet.no/x70/200828-v70-tips-forbedringer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 12, 2008 Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Har aldri vært borti skader pga chipping... Kjenner mange med 126 -> 220 chip uten noen problemer.. Et par av de blir også ordentlig "brukt"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesten Skrevet November 13, 2008 Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 jeg har chipa min fra 193 ---> 238 bilen min funker like fint Siter Volvo V70 "R" 2,5 Turbo. 00mod http://www.bilforumet.no/x70/200828-v70-tips-forbedringer.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg