JungHanz Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Hadde du ikke sparkla igjenn hullet i fronten a ? Begynner å bli ganske bra den passat'n din nå.... Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 skikkelig flott denne bilen begynne rå bli nå! :) fangeren så jo ikke så værst ut heller!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Heisann. takk takk :) som sagt før den grillen var jeg uheldig med.. ble egentlig ganske bra den, men sku sparkle og ordne litt mere og da så jeg at det hadde begynt og sprekt... tru ikke helt sparkel typene likte hverandre men jeg skal sparkle opp at og ordne den grillen. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Du blir sikkert bra sterk.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2004 Originally posted by Jonte Du blir sikkert bra sterk.. hva? blir? hehe vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 hehe det da kan gjøre er og ta en tynn blekkplate, og poppe den bak vw emblemet... også forsenker du ned popneglene... jeg skal gjøre det på fangeren min, slik at jeg slipper det jævla hullet etter hengerfestet. da har sparkelen nå og ligge på... eller du kan bruker glassfiber og glassfibermatte - slik at du får annen mothold en sparkelen... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by [kj] hehe det da kan gjøre er og ta en tynn blekkplate, og poppe den bak vw emblemet... også forsenker du ned popneglene... jeg skal gjøre det på fangeren min, slik at jeg slipper det jævla hullet etter hengerfestet. da har sparkelen nå og ligge på... eller du kan bruker glassfiber og glassfibermatte - slik at du får annen mothold en sparkelen... brukte sånn netting som jeg lima forrige gang, men tru e går for ei slags plate ja.. vi får se til uka.. tenkte å fjerne tilhenger feste jeg også men er sånn oppleg som stikk ut der fra bjelka så må til med vinkel sliper og det gidd jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Juni 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 neida...trenger ikke slipper... feste er festa i 2 gjennomgående bolter i selve bakfangeren... få ut dem så er det av... "hater hengerfeste" :mad: Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2004 Originally posted by [kj] neida...trenger ikke slipper... feste er festa i 2 gjennomgående bolter i selve bakfangeren... få ut dem så er det av... "hater hengerfeste" :mad: hmm min sitt i en bjelke som sitt festa i selve bjelken bak der den... etter montert :/ vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 hody ho.. i dag har det blitt stor rengjøring av passelaten.. vaska polert opp at noe. gått over med lakk på noen stein sprut (syns det har blitt mye stein sprut etter at jeg har tatt over den, noen tips for å fjerne dette?) polert felgan, satt på green filteret, lakka vw emblemet i grillen svart siden det var så slitt.. driv og lure på om e ska lakke passat cl merke bak svart også. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2004 adios amigos.. som det ikke skedde lite nok her fra før.. nå blir det stilt her noen uker.. danmark here øyers stolte sønner comes.. får prøve og ligge på mekke sia når e kjem at.. kan ikke ligge på lat sia hele tia. Ha en fin sommer så lenge, prates. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg