Dissey Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 [kj] : nope , skal kanskje trekke om den jeg har. passat kara: ikke interesert i lykt å grill ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2004 Dissey: joda, kan trekke og herje mine ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2004 i dag har jeg vært på 2 høggeri og sjekka etter deler til passaten min uten hell. fått tak i nytt front system ska prøve det i morra muligens på forsterker jeg har hjemme.. fått inn neon lys ved føttene, alu mattene, ny gir kule og belg... små "mods" men ble litt kosligere inni e kupeen.. prøve og få gjort litt i morra :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Hadde litt lite å gjøre jeg Vemund så måtte bare leke litt.. Ble ikke akkurat lik farge på fanger men... fikk da lekt litt. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 jævli tøft!! de felgene passa jo skikkelig godt da :) hadde den blitt så lav med litt senking hadde jeg vært fornøyd :) må bare manipulere mere da! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Ble breial den ja. (c: Trengs nok litt hjemme mekk for å få den slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2004 Heh.. Den ble jo dritt tøff... Må da minst være senket 80mm den der ! hehe. Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Ble gromt det der da ;) men bare på papiret for øyeblikket :P Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2004 tralla tralal trallla nå driv jeg og forhøre meg om porto på noen saker.. prata med en som har deler.. blir prisen riktig og porto i orden blir det kansje deler på meg snart.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Det er gull :) går og venter på lønning jeg nå.. må betale masse xtra i avgifter etc - siden jeg ikke har fått betalt årsavgift enda.. :( byttet regreim her om dagen... så da har jeg fått gjort litt på 3 uker :D mohaha Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Henta stylinga til en kompis her en dag, og fronten hans ser ut til å gli rett på passaten min.. syns dette så RÅTT ut, og tenkte jeg ville dele det med dere. front Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 jassa... det var ikke det værste jeg har sett ;) hehe hvor har dere funnet den fangeren der da..?!?!?!? ikke sett den før jeg.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Fy faen denna tråden er skikkelig stusselig altså.. skjer jo ingen ting med bilen min og lite bilder er det også jeg som hadde planer om mye bilder og mye oppdateringer vel vel.. nå får vi vel håpe det skjer noe snart.. I dag fikk jeg tak i fanger og grill av [kj] her på forumet, ska prøve og få kjøpt meg sparkel og lakk i helga og begynne med grillen.. fangern var ikke helt 100% så må fixe en løsning så leppa sitter nederst.. noen som har har noen bilder av passat med vr6 leppe fra golf3? litt ypp på å se hvordan det blir.. blir det for stort eller? dissey åssen går det med porto'n på lykta? får jeg tak i den så er bilen snart 100% igjen :D og Vemund blir en lykkelig gutt. Skal på eu kontroll neste uke.. 1 april faktisk :) hehe spent på hvordan det går veit jeg må bytte bremse skiver foran så mulig jeg gjør det i helga ell venter til etter kontrollen og fixer det sammen med "eventuelle" andre feil.. Meldte meg inn i VACN i går også.. så "litt" skjer da i alle fall i vemund's lille fantasi verden... videre drivi og tenkt og grubla på detta med bak luka om det hadde gått ann og gjort no kult der.. lik ikke den svarte plata.. hmmm får se.. har lagt ut annonse på autodb etter deler til bilen min.. så hvis noen har noen delers så send meg en PM :D Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JungHanz Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by spazz Henta stylinga til en kompis her en dag, og fronten hans ser ut til å gli rett på passaten min.. syns dette så RÅTT ut, og tenkte jeg ville dele det med dere. front Har du no fler bilder av bilen din ? Så ut som en pen bil. Akkurat sånne lykter som jeg er på jakt etter. Du vet ikke hvor jeg får tak i slike ? Siter x-97 Audi A6 2,5 TDI quattro x-86 Audi 80 quattro x-89 Audi 90 2,3 20v quattro x-85 Audi 80 GTE quattro "kamelon lakkert" x-90 Passat GT G60 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 lykta er klar den. Flere som trenger noen deler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg