Ken-gti Skrevet April 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Haha. Leste det i et av de forrige innlegga. :) Har en kompis som går lei av biler etter 2 dager, for å si det sånn. Btw, subber du ikke med 4/5stk i bilen med 20" ? hehe ok:) vet ikke:) bilen min er blitt varebil;) kjører ytterst sjelden med mere enn max 3 i bilen uansett så:) det går nok bra:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 DA kommer det jaggu meg en bil til i samlinga mi, en bil jeg bygde opp for noen år siden men som ikke ville igjennom eu kontrollen nå så da handlet jeg den tilbake:) bildet fra glansdagene: den er IKKE like fin idag dessvere, og bbs-rs felgene solgte jeg ifjor. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slboe Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 mye betalte du for s3 felgene? er de som er på bildene? Siter http://slboe.mybrute.com/ ... Challenge me :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Mai 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 mye betalte du for s3 felgene? er de som er på bildene? Koster ca 15.000 med dekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2009 stemmer;) kjøpe av meg?;) hehe Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2009 bilen er nå til salgs! ta kontakt på pm om noen er intr. Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Bytte:)? Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 om du har en 80 talls porsche 911 med 3,0 eller 3,2 evnt turbo så ja;) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Hahahaha :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobloman Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Grise fin bil du har!!!! Hvor mye kostet black optic grillen? Org fra møller? Mye jobb å skifte? Siter 69" Boble 1300,resto look (stjålet) 87" Golf 1.6 GL (stjålet) 00" Golf 1.6 (solgt) 07" A3 TDI S-Line (solgt) 88" Golf GTI (bruks bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Mai 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Grise fin bil du har!!!!Hvor mye kostet black optic grillen? Org fra møller? Mye jobb å skifte? thank you:) grillen koster rundt 4lapper på møller, man må ha av frem fanger for å bytte den:) sitter i hmmm 9 skruer tror jeg det var:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 lite som har skjedd her;) nye felger ble handlet inn i høst.. så nå er det bare vente til våren:) sånn blir stuket: Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 utrolig pen bil du har!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 Thank you:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-gti Skrevet April 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2010 Da er bilen klar for året :) Første treffet i år ble en gledelig overaskelse med pokal og fint vær:) Siter Rollin on dubs;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg